تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان

تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان

در صنعت ساختمان سازی مهندسان طراح هر از چندگاهی به خلق متریال‌ها و محصولات جدیدی می‌پردازند. یکی از آنها تایل گچی است که برای اجرای انواع مختلف سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان جدیدترین نوع از تایل‌های گچی است که ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. 

تایل‌های گچی علاوه بر اینکه در انواع مختلف تولید می‌شوند بلکه ابعاد متفاوتی نیز دارند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات این است که وزن کمی دارند و جزو متریال‌های پیش ساخته هستند در نتیجه به روند اجرای کار سرعت می‌بخشند. در ادامه هر آن چه که باید در این باره بدانید را شرح داده‌ایم.

تایل گچی چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم راجع به تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان صحبت کنیم بهتر است ابتدا راجع به خود تایل گچی توضیحی داشته باشیم. به صفحاتی که به صورت مربع یا مستطیلی با استفاده از گچ، آب و الیاف تولید می‌شوند تایل گچی می‌گویند. این محصولات در واقع هسته‌ای گچی دارند و برای استحکام بخشیدن به آنها از یک لایه روکش با جنس‌های مختلفی مثل آلومینیوم، پی وی سی و... استفاده می‌کنند. 

تایل‌ها گچی را می‌توان در ابعاد، شکل‌ها، رنگ‌ها و ضخامت‌های متنوع ثبت سفارش کرد. تایل‌های گچی ای جی وی جزو متریال‌های از پیش ساخته هستند، یعنی برای اینکه مورد استفاده قرار بگیرند به مصالح خیس مثل سیمان یا گچ نیازی ندارند و تنها با استفاده از متعلقاتی مثل پیچ و میخ مخصوص مونتاژ می‌شوند.

انواع تایل گچی مشکی ای جی وی و ویژگی‌های هر یک 

تایل‌های گچی مشکی ای پلاس از جدیدترین نوع تایل‌ها هستند آنها در انواع مختلف تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. از جمله این محصولات می‌توان به معرفی این موارد پرداخت:

تایل گچی مشکی 60 در60 براق 

تایل گچی مشکی 60 در60 مات

  • این محصولات تولید شده توسط شرکت ای جی وی هستند.
  • هسته آنها از الیاف و گچ تولید شده است.
  • روکش این محصولات نوعی رنگ ضد آب مشکی است.
  • پشت تایل‌ها نیز روکشی از همان رنگ ضد آب مشکی دارد.
  • ابعاد آنها برابر با 59.5*59.5 سانتی متر است.
  • ضخامت این محصولات برابر با 8 میلی متر است.
  • رنگ این تایل‌ها مشکی می‌باشد که نوع اول براق و نوع دوم مات است.
  • مساحت آنها برابر با 36 سانتی متر مربع می‌باشد.
  • این محصولات در یک کارتن با بسته بندی‌های 8 عددی به بازار عرضه می‌شوند.
  • فروش تایل‌های گچی مشکی به صورت متر مربع است.
  • جزو تولیدات داخلی ایران محسوب می‌شوند.

اگر دقت کرده باشید برای تولید تایل گچی مشکی از مواد اولیه‌ای استفاده شده است که قابلیت بازیافت دارند. این موضوع در خصوص تمامی محصولات شرکت ای جی وی صدق می‌کند. یعنی این کمپانی سعی دارد محصولات خود را با در نظر گرفتن سلامت محیط زیست تولید کند. جالب است بدانید حتی نام ای جی وی نیز برگرفته شده و مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است.

کاربردهای تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان

تایل‌های گچی مشکی ای جی وی در صنعت ساخت و ساز کاربردهای متعددی دارند. از سری کاربردهایی که می‌توان برای آنها عنوان کرد به شرح زیر است.

  • قابل استفاده برای محیط‌های مرطوب مثل سرویس‌های بهداشتی
  • مناسب برای استفاده در محیط‌هایی که دکوراسیون و طراحی مینیمالی دارند.
  • قابل استفاده در سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها و کافه‌ها
  • مناسب برای سینماها و سالن‌های تئاتر
  • قابل استفاده برای سالن‌های زیبایی و بوتیک‌ها
  • مناسب برای استفاده در استودیوها، سالن‌های کنفرانس و دفاتر
  • قابل اجرا برای اتاق خواب

به یاد داشته باشید که تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان است و خرید آن کاملاً سلیقه‌ای است چرا که رنگ به خصوصی دارد که شاید مطابق با هر محیطی نباشد.

نکات مهم پیش از خرید آنلاین تایل گچی مشکی APLUS

در صورتی که قصد خرید تایل گچی مشکی ای جی وی را دارید بهتر است پیش از هر کار به نکاتی که در این باره وجود دارد دقت کنید. از سری نکاتی که باید پیش از خرید به آنها توجه کنید به شرح زیر است:

توجه به محیط مد نظر

پیش از هر چیز محیطی که قرار است در آن به اجرای تایل گچی مشکی ای پلاس بپردازید را مد نظر قرار دهید. این بررسی باید هم از لحاظ شرایط آب و هوایی و محیطی و هم از لحاظ کاربری باشد. به طور مثال برای محیط‌هایی که طراحی داخلی آنها مینیمال است می‌توان از این محصول استفاده کرد.

بررسی متراژ محیط

نکته بعدی در نظر گرفتن متراژ محیط است. از آنجایی که این تایل‌ها در بسته‌های 8 عددی و به صورت متر مربع به فروش می‌رسند پس لازم است که ابعاد محیط را مورد بررسی قرار داد. با این کار از ضرر جلوگیری می‌شود.

در نظر گرفتن بودجه

و اما آخرین مورد از این نکات در نظر گرفتن میزان بودجه است. بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا حین خرید دچار مشکل نشوید یا اینکه مجبور نباشید چیزی که دوست ندارید را انتخاب کنید.

مشاوره خرید و قیمت تایل گچی مشکی +A

یکی از سوالات پرتکرار در خصوص تایل گچی مشکی راجع به قیمت آن است، در پاسخ به این سوال نمی‌توان گفت که قیمت این محصولات دقیقاً چقدر است چرا که نوسان ارزی و تورم به وضوح در کشور مشاهده می‌شود، این موضوع عاملی برای نوسان قیمت می‌باشد. البته توجه داشته باشید که عوامل دیگری مثل نوع تایل، ابعاد، ضخامت، کیفیت و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند. بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها تماس با واحد فروش شرکت ای جی وی و استعلام قیمت است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان

02126918047

02126918034

کلام آخر

تایل‌های گچی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها تایل گچی مشکی است. این تایل در ابعاد 59.5*59.5 سانتی متری با ضخامت 8 میلی متری طراحی و به بازار عرضه می‌شود. تایل گچی مشکی، انتخاب سخت پسندان است چرا که رنگ آن تیره بوده و شاید نتوان آن را به راحتی در هر محیطی به کار برد. این تایل‌ها در دو نوع مشکی مات و براق تولید می‌شوند و تنها تفاوت میان آنها براق و مات بودنشان است. 

از این تایل می‌توان در بسیاری از محیط‌ها مثل سالن‌های آرایشی، بوتیک‌ها، تئاتر، سینما و... استفاده کرد. پیش از خرید حتماً محیط مد نظر، متراژ محیط و میزان بودجه خود را در نظر داشته باشید. توصیه می‌کنیم پیش از ثبت سفارش حتماً استعلام قیمت بگیرید.

همچنین بخوانید...

24 تير 1403 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...