تایل گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها.تلفن فروش02191693121

تایل گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها.تلفن فروش02191693121

یکی از انواع تایل‌ها که مناسب برای سقف پارکینگ‌ها نیز می‌باشد تایل گچی ای جی وی بوده که بر روی سقف اصلی کار قرار داده می‌شود. در حالت کلی تایل‌های صفحه گچی به دو دسته سقف کاذب ثابت و یکپارچه و سقف کاذب مشبک دسته‌بندی می‌شوند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که این تایل‌ها به خود اختصاص داده‌اند مربوط به سبکی و سهولت و سرعت بالا در نصب و اجرای آنها می‌باشد. علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که ذکر کردیم تایل‌های گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها برای زیبایی دکوراسیون و فضای داخلی ساختمان شما تاثیرات زیادی دارد. 

گفته می‌شود که این تایل‌ها نیز در ابعاد مختلفی طراحی شده‌اند. در واقع تایل گچی ای جی وی که از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین تایل‌های سقفی به حساب می‌آید به منظور افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب در مکان‌های مرطوب و تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته حائز اهمیتی که در این قسمت به آنها اشاره می‌کنیم این است که تایل گچی ساده که بدون سوراخ طراحی شده است فاقد خاصیت جذب صوت بوده و در انواع رنگ‌ها و با روکش‌های مختلف در بازار موجود هستند. در ادامه این مطلب می‌توانید با تایل گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها به خوبی آشنا شوید.

ویژگی‌های کلی سقف کاذب گچی ای جی وی

در واقع تایل گچی ای جی وی مناسب برای پارکینگ‌ها دارای ویژگی‌های مهمی هستند که آنها را نسبت به سایر تایل‌ها متمایز و متفاوت کرده است. به عنوان مثال این تایل‌های گچی امکان تعویض سریع و تعمیر سقف را نیز دارا هستند؛ به همین علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. سایر ویژگی‌های مهم سقف کاذب گچی ای جی وی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

• این تایل‌ها ضد حریق و ضد رطوبت می‌باشند.

• تایل‌های گچی ای جی وی در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی دارند.

• برخی از تایل‌های گچی عایق صوتی و آکوستیک فضا هستند؛ اما برخی از آنها ساده و بدون این قابلیت می‌باشند.

• این سازه عایق حرارت نیز می‌باشد.

• با نصب و اجرای تایل گچی ای جی وی امکان عبور دادن تاسیسات مکانیکی و الکتریکی از پشت تایل گچی سقف به راحتی امکان‌پذیر است.

• با نصب سریع تایل‌های گچی دیگر نگران پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف نخواهید بود.

• جالب است بدانید که پس از اتمام کار امکان نورپردازی متنوع نیز برای شما فراهم می‌شود و همچنین می‌توانید به فضای پشت تایل‌ها نیز دسترسی پیدا کنید.

• این تایل‌ها موجب هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت شده و می‌تواند در بهبود انرژی محیط تاثیرگذار باشد.

• با نصب تایل‌های گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها می‌توانید نورپردازی محیط را بسته به شرایط خود تنظیم کنید.

انواع تایل‌های گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها

با نگاهی به انواع تایل‌های گچی می‌توانید متوجه شوید که انواع مختلفی از تایل‌های گچی ای جی وی وجود دارد که برای سقف پارکینگ‌ها مناسب هستند. نکته شایان ذکر این است که هر یک از این تایل‌ها خصوصیات منحصر به فردی دارند که در این قسمت به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 تایل گچی حصیری

تایل گچی حصیری از انواع پرطرفدار تایل‌ها به حساب می‌آید که قابلیت جذب صدا را ندارند.

• تایل گچی تخم مرغی

به طور معمول این تایل برای پوشش سقف‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار مناسب است و از تایل‌های فاقد سوراخ به حساب می‌آید.

• تایل گچی کراس فیشر

این تایل نیز فاقد سوراخ بوده و قابلیت جذب صوت را ندارد؛ اما می‌تواند در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان بدهد.

• تایل گچی سوراخ نامنظم یا پانچ نامنظم و مربع

تایل‌های گرچه نامنظم دارای سوراخ‌هایی به صورت نامنظم، تایل گچی منظم دارای سوراخ‌های منظم و تایل گچی مربعی دارای سوراخ‌های مربعی روی سطوح خود هستند. گفته می‌شود که این تایل‌های گچی ای جی وی مناسب سقف پارکینگ‌ها بوده و عایق خوبی برای صوت محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید...

12 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...