تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف ادارات- تلفن فروش: 02191693121

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف ادارات- تلفن فروش: 02191693121

تایل گچی پانچدار ای جی وی از انواع مصالح ساختمانی بوده که به علت مزایای بی‌شماری که دارد توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند. به عنوان مثال این تایل مقاومت بسیار بالایی داشته و از مهمترین مزیت‌های آن می‌توان به قابلیت آکوستیک کردن فضا اشاره کرد. گفته می‌شود که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی دارای انواع مختلفی بوده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تایل گچی پانچ‌دار منظم، تایل گچی پانچ‌دار نامنظم و تایل گچی پانچ‌دار مربعی اشاره کرد. در واقع این تایل‌ها از پرمصرف‌ترین سقف‌های کاذب به حساب می‌آیند که از ترکیب آب و گچ ساخته شده‌اند. 

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شرکت ای جی وی تولید کننده انواع مختلف تایل‌ها به خصوص تایل گچی می‌باشد و محصولات خود را قابل بازیافت به تولید می‌رساند. همانطور که از نام این تایل مشخص است روی سطح آن تعداد زیادی پانچ و سوراخ دیده می‌شود. در واقع وجود این پانچ‌ها روی سطح باعث می‌شوند که تهویه هوا به آسانی انجام بگیرد و همچنین صدا از داخل به خارج و از خارج به داخل منتقل نشود. در برخی مواقع دیده می‌شود که تایل‌های گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف ادارات، منازل و یا حتی مناطق مسکونی نیز می‌باشند. همچنین باید بگوییم که برخی از آنها دارای روکش پی‌وی‌سی و یا روکش آلومینیومی هستند و به همین علت مقاومت بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی اطلاعات بیشتری به دست آورید ادامه مطلب بهترین منبع برای شما می‌باشد.

انواع تایل گچی پانچ‌دار مناسب ادارات

همانطور که گفتیم تایل گچی پانچ‌دار برای فضاهای مختلفی مناسب است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضاهای شلوغ و پر سر و صدا اشاره کرد. در این قسمت می‌توانید با انواع تایل‌های گچی پانچ‌دار آشنا شوید.

• تایل گچی گرد منظم

از انواع تایل‌های گچی پانچ‌دار مناسب ادارات می‌توان به تایل گچی گرد منظم اشاره کرد که دارای ضخامت ۹.۵ میلی‌متر و همچنین ابعاد ۶۰ در ۶۰ می‌باشند. از مهمترین تفاوت‌هایی که این مدل با مدل گرد نامنظم دارد می‌توان به ابعاد و همچنین قطر آنها اشاره کرد.

• تایل گچی گرد نامنظم

این تایل‌ها دارای سوراخ‌های گرد و نامنظم روی سطح خود هستند و همچنین دارای ابعاد و قطر متفاوت نیز می‌باشند. گفته می‌شود که در این مدل تایل پانچ‌دار قطر هر پانچ میان ۸ الی ۱۲ میلیمتر می‌باشد.

• تایل گچی مربعی منظم

همانطور که از نام این تایل گچی مشخص است روی سطح این تایل‌ها سوراخ‌های مربعی شکل و به صورت منظم دیده می‌شود.

مهم‌ترین مزایای تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب ادارات دارای مزیت‌هایی بوده که باعث شده است افراد زیادی دست به تهیه و خرید آن بزنند. به عنوان مثال از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی به خود اختصاص داده قابلیت آکوستیک کردن فضا می‌باشد. در واقع این قابلیت بسته به وجود پانچ‌هایی که روی سطح تایل قرار گرفته‌اند انجام می‌شود. در این قسمت سایر مزایای تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی را مشاهده می‌کنید.

• این تایل‌ها ضد آب و رطوبت می‌باشد و دلیل آن نیز وجود روکش پی‌وی‌سی یا روکش آلومینیومی روی سطح آن است. به همین علت این تایل دچار زنگ زدگی و یا خوردگی نمی‌شود.

• تایل گچی پانچدار احتیاج به رنگ آمیزی نداشته و قابلیت نصب سریع و آسان را دارا هستند.

• این تایل به علت اینکه وزن بسیار سبکی دارد در برابر زلزله ایمن بوده و خطر جانی برای افراد به وجود نمی‌آورد.

• تایل گچی پانچدار ای جی وی مناسب ادارات مقرون به صرفه بوده و با کیفیت بسیار بالا تهیه و تولید شده‌اند.

• این پنل‌ها به علت اینکه از مواد قابل بازیافت تهیه شده‌اند به محیط زیست آسیبی را وارد نمی‌کنند.

همچنین بخوانید...

14 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...