خرید آنلاین تایل گچی

خرید آنلاین تایل گچی

تقریباً همه ما با سقف کاذب آشنایی داریم، اما شاید آن چیزی که از سقف کاذب در ذهن اکثر افراد نقش بسته است سقف کاذب کناف با نورپردازی‌های ویژه باشد. این تنها یک نوع از این مدل از آن است. سقف کاذب یا ثانویه را با فاصله‌ای 10 الی 15 سانتی متری از سقف اصلی ایجاد می‌کنند، برای ایجاد آن نیز از متریال‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از آنها تایل گچی است. 

تایل‌های گچی از پرطرفدارترین نوع تایل هستند به این دلیل که هم مقرون به صرفه است و هم اینکه مزیت‌ها و کاربردهای زیادی دارد. اگر به دنبال خرید آنلاین تایل گچی هستید خواندن مطلب را از دست ندهید.

تایل گچی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست اصلی‌ترین ماده اولیه این محصول گچ است. تایل گچی در واقع نوعی صفحه تولید شده از گچ، آب، الیاف و... است که برای اجرای سقف کاذب از آن استفاده می‌کنند. این صفحات در ابعاد مختلف با ضخامت‌های متنوع تولید می‌شوند که استانداردترین و پرکاربردترین آن ابعاد 60*60 سانتی متری است. همه تایل‌های گچی از یک جنس هستند اما طرحی که روی آنها ایجاد می‌شود با دیگری متفاوت می‌باشد. 

در واقع متنوع بودن آن بیشتر جنبه تزئینی دارد. موضوع جالبی که راجع به تایل‌های گچی وجود دارد این است که تا حدی محیط را آکوستیک می‌کنند، به بیان دیگر اینکه عایق صدا هستند و مانع از ورود و خروج صدا به محیط‌های دیگر می‌شود.

انواع تایل گچی

انواع تایل گچی ای جی وی 

شرکت ای جی وی که یک شرکت با محصولات متنوع است تمامی محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید می‌کند، یعنی همگی قابل بازیافت هستند. پایبند بودن به این اصل تا جایی ادامه دارد که نام این شرکت برگرفته و مخفف شده یوزپلنگ ایرانی است. حال بهتر است راجع به تنوع تایل‌های گچی ای جی وی صحبت کنیم که به شرح زیر هستند:

  1. تایل گچی
  2. تایل گچی تخم مرغی 
  3. تایل گچی حصیری
  4. تایل گچی ساده 
  5. تایل گچی پانچدار
  6. تایل گچی پانچدار گرد نامنظم
  7. تایل گچی پانچدار گرد منظم
  8. تایل گچی پانچدار مربع منظم

تایل‌های گچی و تایل گچی پانچدار همگی از یکسری ویژگی‌های خاص یکسانی مثل هسته گچ و الیاف، ابعاد 60*60 سانتی متری، ضخامت 8 میلی متری، وزن 1950 گرمی، روکش پی وی سی و.... برخوردار هستند، تنها تفاوتی که با هم دارند از لحاظ طرح و ظاهر است که دسته اول بدون پانچ و دسته دوم پانچدار هستند.

  1. تایل گچی مشکی
  2. تایل گچی مشکی 60*60 براق
  3. تایل گچی مشکی 60*60 مات

این دسته از تایل‌ها نیز که جدیدترین محصول A+ هستند ویژگی‌های به خصوصی دارند که شامل هسته تشکیل شده از گچ و الیاف، روکش پشت و رو رنگ ضد آب، ابعاد 59.5*59.5 سانتی متری، ضخامت 8 میلی متری و... می‌باشد.

کاربردهای تایل گچی چیست؟

تایل‌های گچی APLUS نیز مانند سایر تایل‌ها کاربردهای زیادی دارند. از سری کاربردهایی که این نوع تایل‌ها دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای محیط‌های اداری و تجاری
  • قابل استفاده برای منازل مسکونی
  • مناسب برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها
  • مناسب برای سالن‌های زیبایی
  • قابل اجرا برای راهروها و پارکینگ‌ها
  • قابل اجرا برای سینماها و سالن‌های تئاتر
  • مناسب برای اجرا در سالن جلسات و کنفرانس‌ها

شما می‌توانید در صورت نیاز، این نوع محصول را همراه با محصولات مشابه دیگر ترکیب کرده و مونتاژ کنید، البته بهتر است پیش از هر کار با کارشناسان فروش مجموعه مشورت کنید.

خرید تایل گچی چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

طراحی و تولید تایل‌های گچی ای جی وی بر اساس استانداردهای مهندسی روز دنیا صورت گرفته است، با این وجود می‌توان فهمید که علاوه بر کاربردهای زیاد، مزیت‌های زیادی نیز به همراه دارند. از سری ویژگی‌های مثبتی که این نوع از تایل‌ها دارند عبارتند از:

  • به محیط زیبایی می‌بخشند.
  • در برابر رطوبت و آب تا حد زیادی از خود مقاومت نشان می‌دهند. توجه داشته باشید که تایل‌های گچی ای پلاس تنها هسته گچی دارند و روکش آنها از پی وی سی می‌باشد به همین دلیل است که در برابر رطوبت مقاوم هستند.
  • سرعت اجرای کار بالا می‌رود. در واقع تایل‌ها متریالی از پیش ساخته و آماده هستند که با استفاده از سازه‌های مختلف به هم متصل شده و معمولاً ابعاد بزرگی نیز دارند به همین دلیل مونتاژ آنها زمان زیادی نیاز ندارد.
  • نصب و نگهداری آسانی دارند.
  • قابلیت نورپردازی در محیط را ایجاد می‌کنند. برای محیط‌هایی که نور کافی ندارند یا اینکه از سیستم برق کشی مناسبی برخوردار نیستند، گزینه بسیار مناسبی است.
  • قابلیت مخفی سازی تاسیسات سقف یا معایب آن را فراهم می‌کنند.
  • در برابر حرارت و صدا نیز مقاومت خوبی دارند.
  • با توجه به مزیت‌های زیادی که دارند مقرون به صرفه هستند.

مزیت‌های خرید آنلاین تایل گچی

مزیت‌های خرید آنلاین تایل گچی چیست؟

امروزه بیش از نیمی از امورات زندگی از کارهای بانکی تا رزرو بلیط و خرید انواع کالاها به صورت آنلاین انجام می‌شود، دلیل آن هم مزیت‌هایی است که به همراه دارد. این موضوع حتی راجع به تایل گچی نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که خرید آنلاین تایل گچی به همراه دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • در وقت صرفه جویی می‌شود.
  • مشکلات در خصوص تردد و ترافیک از میان برداشته می‌شود.
  • در هر زمان و مکانی تنها با در دسترس بودن اینترنت و کارت بانکی می‌توان به خرید آنلاین تایل گچی پرداخت.
  • در مدت زمان کوتاهی می‌توان به مقایسه انواع مختلفی از یک محصول پرداخت.

برای خرید تایل به صورت آنلاین توصیه می‌شود حتماً ابتدا استعلام قیمت بگیرید چرا که نوسان ارزی به وضوح دیده می‌شود. برای اطلاع از هزینه‌ها و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

02126918047

02126918034

کلام آخر

تایل گچی یک تایل پرکاربرد و مفید برای اجرای سقف کاذب است، به این خاطر که مزیت‌های زیادی به همراه دارد، مقاومت خوبی داشته و از همه مهم‌تر مقرون به صرفه است. این تایل در ابعاد، طرح‌ها و شکل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود که در بین تمامی آنها نوع 60*60 سانتی متری برای همه طرح‌ها استانداردترین است. 

چیزی که در این میان اهمیت دارد خرید آنلاین تایل گچی است. خرید آنلاین این محصول در شرکت ای جی وی این امکان را به شما می‌دهد تا بدون اتلاف وقت و در هر جایی که هستید همه محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید می‌توانید از کارشناسان کمک بگیرید.

همچنین بخوانید...

09 تير 1403 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...