مشخصات فنی تایل گچی پانچدار ای جی وی

مشخصات فنی تایل گچی پانچدار ای جی وی

تایل‌های گچی پانچدار یکی از انواع تایل‌های گچی است. تایل‌های گچی پانچدار سه نوع تایل پانچدار گرد منظم، تایل پانچدار گرد نامنظم و تایل پانچدار مربع منظم است. هر کدام از تایل‌های گچی پانچدار به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند در بسیاری از فضاها به عنوان سقف کاذب استفاده می‌شود. برای همین دانستن مشخصات فنی تایل‌های گچی پانچدار کمک می‌کند تا براساس نیاز خود درست خرید کنید. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی تایل‌های گچی پانچدار را بررسی کنیم. پس با مجله ای جی وی همراه باشید.

تایل‌ گچی پانچدار

تایل‌های گچی پانچدار صفحاتی خشک از گچ با رنگ پودری الکترواستاتیک است ساخته شده است. روی تایل‌ها یک روکش پی وی سی وجود دارد که از نفوذ آب به تایل‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین روی سطح آن‌ها سوراخ وجود دارد. همچنین رنگ آکرولیک اجازه نفوذ باکتری به داخل تایل‌ها را نمی‌دهد. برای همین تایل گچی خاصیت آنتی باکتریال دارند. براساس نوع سوراخ‌هایی که وجود دارد سه نوع تایل گچی پانچدار گرد منظم، تایل گچی پانچدار گرد نامنظم و تایل گچی پانچدار مربع منظم داریم.

تایل گچی پانچدار گرد منظم

در نوع تایل پانچدار گرد منظم، سوراخ‌ها به صورت گرد و منظم روی سطح تایل وجود دارد. جنس این نوع تایل‌ها از گچ سمنان و یک روکش از جنس پی وی سی است. تایل پانچدار گرد منظم در ابعاد 60 * 60 سانتی متر با ضخامت 5/9 میلی متر تولید می‌شوند. همچنین در پشت تایل یک روکش از جنس فلیس آلومینیومی و نمد مشکی وجود دارد. این فلیس و نمد، رطوبت و صوت را به خود جذب می‌کنند. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به لبه‌های تایل، دور لبه نیز روکش پی وی سی تعبیه شده است.

تایل گچی پانچدار گرد نامنظم

تفاوت اصلی  تایل گچی پانچدار گرد نامنظم، با مدل منظم در طرح پانچ‌هاست. در تایل‌ گچی پانچدار گرد نامنظم برخلاف تایل گچی پانچدار منظم، سوراخ‌ها به صورت نامنظم با دو قطر متفاوت 8 و 12 میلی متر  روی سطح تایل است. این نوع تایل‌ نیز در ابعاد 60 * 60 سانتی متر از گچ سمنان تولید می‌شود.  ضخامت آن 8 میلی متر است. کل تایل دارای روکش است. روی و دور لبه‌ی تایل روکش پی وی سی و پشت آن روکشی از فلیس آلومینیومی و نمد مشکی وجود دارد. تایل گچی پانچدار گرد نامنظم ای جی وی دارای ضمانت ده ساله است.

تایل گچی پانچدار مربع منظم

برخلاف دو مدل قبلی این تایل‌ها دارای پانچ‌های مربعی هستند که در سطح تایل به صورت منظم قرار گرفته شده‌اند. ابعاد این تایل مانند تایل گچی پانچدار گرد نامنظم، 60 در 60 سانتی متر با ضخامت 8 میلی متر است. وجود روکش پی وی سی رو و دور لبه تایل باعث می‌شود آب به داخل تایل نتواند نفوذ کند. همچنین در پشت تایل نمد مشکی و فلیس آلومینیومی وجود دارد که رطوبت هوا و صدا موجود در فضا را به خود جذب می‌کنند. برای همین این نوع تایل‌ها دچار زنگ زدگی نمی‌شوند و خاصیت آکوستیک، عایق صدا، هستند. تایل گچی پانچدار مربع منظم ای جی وی  دارای گارانتی ده ساله است تا شما در هنگام خرید اطمینان خاطر باشید.

همچنین بخوانید...

19 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...