تایل گچی پشت فلیس ای جی وی

تایل گچی پشت فلیس ای جی وی

تایل‌های گچی یکی از انواع سقف‌های کاذب موجود در بازار هستند. تایل‌های گچی دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. یکی از این نوع تایل‌‌های گچی، تایل گچی پشت فلیس است. وجود فلیس در پشت تایل‌ها باعث شده تایل‌های گچی بسیار کاربردی‌تر شود. در ادامه قصد داریم در مورد تایل‌های گچی پشت فلیس ای جی وی با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید. 

فلیس چیست؟

فلیس (fleece) نام دیگر پشم است. فلیس نوعی پارچه مصنوعی است که از الیاف مصنوعی یا همان پلی استر تولید شده است. سطح آن نرم است و بافت فلانلتی دارد. برای همین بسیار سبک و گرم است.

مزایای فلیس چیست؟

فلیس از لرزش جلوگیری می‌کند و به نوعی عایق صدا می‌باشد. همچنین از مزایای فلیس می‌توان به جذب رطوبت و آب اشاره کرد. همچنین پشم گوسفند عایق حرارتی نیز می‌باشد. با وجود این مزایای خوب معمولا از فلیس در تایل‌های گچی استفاده می‌کنند.

تایل گچی پشت فلیس ای جی وی

تایل های گچی ازصفحاتی خشک گچی با پودر رنگ الکترواستاتیک تشکیل شده است.  مجموعه ای جی وی برای کاربردی کردن تایل‌های گچی  در پشت پانل‌ها فلیس یا نمد قرار می‌دهند و تایل گچی ای جی وی پشت فلیس را تولید می‌کنند. با وجود این فلیس‌ها در پشت تایل‌ها ویژگی‌های تایل‌ها بسیار بیشتر شده است و آن‌ها را کاربردی کرده است. در ادامه کاربردها و ویژگی‌های تایل گچی ای جی وی پشت فلیس را با هم بررسی می‌کنیم.

مزایای تایل گچی ای جی وی پشت فلیس

  • پشم پشت تایل صدا را به خود جذب می‌کند برای همین این تایل‌ها خاصیت آکوستیک دارند.
  • فلیس رطوبت را به سمت خود می‌کشد. برای همین تایل‌های گچی ضد آب هستند.
  • چون این نوع تایل ها ضد رطوبت هستند، دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شوند.
  • فلیس موجود در پشت تایل، لرزش را کنترل می‌کنند. این ویژگی سبب می‌شود تا در هنگام زلزله ایمن باشند و خطر جانی برای کسی نداشته باشند.
  • تایل‌های گچی تاسیسات داخل سقف را می‌پوشانند. این باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی فضا زیبا شود.
  • دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و برق داخل سقف. کافیست پانل‌ها قسمت مورد نظر را به بالا هل بدهید تا به پشت تایل‌‌ها دسترسی پیدا کنید. 
  • نصب سریع و راحت
  • سهولت در  تعمیر و نگه داری تایل‌های گچی 

کاربرد تایل گچی ای جی وی پشت فلیس

  • این تایل‌‌ها چون آکوستیک هستند در آمفی تئاتر، کلاس موسیقی و سالن‌های همایش استفاده می‌شوند
  • تایل‌های گچی پشت فسیل چون رطوبت هوا را جذب می‌کنند، مناسب مناطق شرجی مانند کیش، استخر، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه‌های صنعتی و خانگی هستند.
  • از این نوع تایل‌ها به خاطر زیبایی ظاهری مناسب محیط‌های آموزشی، اداری ، لابی هتل‌ها  و مال‌ها هستند.

خرید تایل گچی ای جی وی پشت فلیس

در این مقاله با مزایا و کاربردهای تایل گچی ای جی وی پشت فلیس آشنا شدیم. برای خرید و اطلاع از قیمت این تایل‌ها کافیست با کارشناسان مجموعه ما در واحد فروش تماس بفرمایید. 

همچنین بخوانید...

19 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...