تایل گچی پانچ دار ای جی وی با سازه طلایی.تلفن فروش 02191693121

تایل گچی پانچ دار ای جی وی با سازه طلایی.تلفن فروش 02191693121

تایل گچی پانچ‌دار از معروف‌ترین سقف‌های کاذب محسوب می‌شود که در فضاهای مختلف می‌تواند به استفاده برسد. در واقع تایل‌های گچی در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که تایل پانچ‌دار تنها یکی از نمونه‌های آنها به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در رابطه با تایل گچی پانچ‌دار باید به آن اشاره کنیم این است که عایق صوت و صدا هستند. در واقع یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که تایل‌های پانچ‌دار با تایل‌های گچی ساده دارند همین مسئله است. اگر دقت کرده باشید در طراحی فضای داخلی بیمارستان‌ها و یا حتی سینماها متوجه می‌شوید نمونه تایل‌هایی که در آنها استفاده شده تایل‌های پانچ‌دار است که باعث می‌شوند از ایجاد سر و صدا جلوگیری شود. 

البته از این نکته نمی‌توان غافل شد که تایل‌های گچی پانچ‌دار با سازه کلیک طلایی از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار هستند و می‌توانند موجب زیبایی محیط شوند. در واقع برخی طراحان فضای داخلی، سوراخ‌های این تایل را چنان طراحی می‌کنند که با نورپردازی در پشت آن فضای محیط را جذاب‌تر نمایند. از سوی دیگر اگر بخواهیم سازه یا سپری کلیک طلایی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که در زیر تایل‌های گچی متصل شده و باعث می‌شود که زیر سقف اصلی پوشش داده شود. در واقع رابط بین سقف اصلی و تایل، زیرسازی آن محسوب می‌شود که سازه کلیک طلایی آن را تشکیل می‌دهد. این سازه در ابعاد مختلف وجود داشته و تایل‌های گچی درون آن قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب قرار است که در رابطه با تایل گچی پانچ‌دار با سازه کلیک طلایی اطلاعات مهمی به شما بدهیم.

ویژگی تایل‌های گچی پانچ‌دار

تایل‌های گچی پانچ‌دار با توجه به ویژگی‌های بسیار زیادی که دارند توانسته‌اند مورد توجه عده بسیاری از مردم قرار بگیرند. اگر قصد دارید که از این گونه تایل‌ها برای ساختمان خود استفاده کنید بهتر است که حتماً با ویژگی‌ها و مزیت‌های آنها آشنا شوید.

• اولین و مهم‌ترین ویژگی که تایل‌های گچی پانچ‌دار با سازه کلیک طلایی به خود اختصاص داده‌اند نصب آسان آنها می‌باشد. مهم است بدانید که این تایل‌ها به راحتی در سطوح مختلف نصب شده و نگهداری از آنها هزینه بسیار کمی به دنبال دارد.

• اگر از این تایل در دکوراسیون ساختمان خود استفاده می‌کنید، باید بگوییم که سرعت اجرای سقف بسیار افزایش پیدا کرده و زمان بسیار کمتری از شما می‌گیرد.

• سهولتی که در باز و بسته کردن این سازه وجود دارد باعث می‌شود که دسترسی به تاسیسات ساختمانی بسیار آسان شود.

• از مهمترین مزایایی که تایل گچی پانچ‌دار با سازه کلیک طلایی به خود اختصاص داده نفوذ ناپذیری آب و رطوبت می‌باشد

• در واقع این محصول عایق مناسبی برای رطوبت بوده و به همین دلیل می‌تواند برای دسترسی به تاسیسات ساختمانی گزینه مناسبی به حساب آید.

سازه‌ها و متعلقات مورد نیاز برای نصب این تایل گچی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در رابطه با این سازه وجود دارد این است که تایل گچی پانچ‌دار با سازه کلیک طلایی به علت زیبایی و جذابیت زیادی که دارد همواره مورد توجه مهندسان و افراد زیادی قرار گرفته است. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که برای اجرای هر نوع تایل گچی پانچ‌دار بهتر است که این کار را به یک نصاب حرفه‌ای واگذار کنید. در حالت کلی نصاب حرفه‌ای می‌تواند با تهیه بهترین متریال‌ها و متعلقات مربوط به تایل گچی پانچ‌دار یک سقف صاف و یکپارچه به شما تحویل بدهد. در واقع برای نصب استاندارد تایل گچی پانچ‌دار باید از ابزارهای نبشی و سپری متناسب با آن استفاده شود. برای نصب و اجرای این سقف به سازه‌های زیر احتیاج است.

• آویز و پل

• بست اتصال طولی

• بست اتصال مستقیم یا براکت 

• بست اتصال آویز دوبل

• آویز نانیوس

• ساپورت تاسیساتی

• سیم مفتول 

• گیره تایل

• سیم نرم

همچنین بخوانید...

06 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...