تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف تجاری‌ها- تلفن فروش: 02191693121

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف تجاری‌ها- تلفن فروش: 02191693121

تایل گچی پانچدار از پرمصرف‌ترین نوع سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند که تحت عنوان تایل‌های گچی تولید و طراحی شده‌اند. گفته می‌شود که این تایل‌ها از ترکیب گچ، رنگ پودری الکترواستاتیک و همچنین نمد تشکیل شده است. در واقع این تایل‌ها دارای دو نوع گچی پانچ‌دار و گچی روکش‌دار می‌باشند که روی سطح تمامی آنها از پانچ و سوراخ به وجود آمده است. از مهمترین مزیت‌هایی که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف تجاری‌ها دارند این است که تهویه هوا به خوبی انجام گرفته و صدا به راحتی به داخل منتقل نمی‌شود. 

جالب است بدانید که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی که با روکش آلومینیومی یا روکش پی‌وی‌سی پوشانده شده‌اند ضد رطوبت بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. در واقع در فضای پشت این پنل‌ها شما می‌توانید یک فلیس آلومینیومی و یا یک نمد مشکی مشاهده کنید. نکته حائز اهمیت این است که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی دارای کاربردها و مزیت‌های مختلفی بوده که در این مطلب قرار است مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت علاقه‌مندی به این موضوع به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کاربردهای مختلف تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی

تایل گچی پانچدار ای جی وی مناسب سقف‌های تجاری و همچنین فضاهای اداری و مسکونی می‌باشد و می‌تواند در فضاهای دیگری که آلودگی صدا و شلوغی بسیار زیاد است مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین در برخی مواقع دیده می‌شود که روی سطح تایل گچی پانچ‌دار با استفاده از پوشش‌هایی مانند آلومینیوم و یا پی‌وی‌سی پوشانده شده است که در این صورت می‌توانند در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. در این قسمت می‌توانید کاربردهای مختلفی که تایل گچی پانچدار ای جی وی مناسب سقف تجاری‌ها به خود اختصاص داده است را مشاهده کنید.

• به دلیل خاصیت ضد رطوبتی و ضد زنگ زدگی در محیط‌های شرجی مانند استخرها، سرویس بهداشتی، سونا حمام و آشپزخانه کاربرد دارد.

• به دلیل خاصیت عایق کردن صدا و همچنین آکوستیک کردن فضا می‌تواند تایل‌های گچی پانچ‌دار ای جی وی در کلاس‌های موسیقی، تالارها، سالن‌های همایش، سالن تئاتر و سالن سینما استفاده شود.

• در فضاهایی که دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت هستند مانند لابی هتل‌ها، پاساژها، فروشگاه‌های تجاری، مدارس، محیط‌های اداری و دانشگاه‌ها بسیار یافت می‌شوند.

نحوه نصب تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی

همانطور که می‌دانید تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی دارای قابلیت نصب سریع و آسان می‌باشد و به همین علت سرعت اجرای پروژه شما بالا می‌رود. اما نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد این است که برای نصب سازه‌ها و پنل‌های این تایل‌ها احتیاج است که کار به متخصصین ماهر سپرده شود. به این علت که اگر پنل‌ها به درستی نصب و اجرا نشوند می‌توانند خطرات و حوادث زیادی را برای افراد به وجود آورند. جالب است بدانید که این سقف‌ها به علت وزن بسیار سبکی که دارند، به هنگام ایجاد حوادث هیچ گونه خطر جانی برای افراد به وجود نمی‌آورند. برای نصب تایل‌های گچی پانچ‌دار ای جی وی مناسب سقف تجاری‌ها مراحل زیر باید به ترتیب انجام بگیرد.

• در گام اول باید زیرسازی مناسبی برای سقف کاذب انجام بگیرد.

• پس از آن باید بر اساس مساحتی که سقف دارد و سپس با توجه به تعداد تایل‌های گچی محاسبات لازم انجام بگیرد.

• سپس بهتر است که نوع تایل گچی مناسب انتخاب شده و این کار باید با توجه به محیط بررسی شود.

• نحوه آرایش تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی بر اساس کاربرد و همچنین محل نورپردازی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دریچه‌های دسترسی به پانل‌ها و تهویه می‌تواند تشخیص داده شود.

ُ در مرحله پایانی عایق پنل‌ها و درزگیرها برای زیبایی و جلوه بهتر محیط نصب می‌گردند.

همچنین بخوانید...

14 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...