تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم چیست؟تلفن فروش : 02191693121

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم چیست؟تلفن فروش : 02191693121

یکی از رایج‌ترین مصالح ساختمانی که امروزه در دیزاین و دکوراسیون‌های داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از سقف‌ها و یا دیوارهای کاذب مختلف می‌باشد. به عنوان مثال یکی از پرطرفدارترین تایل‌های سقفی تایل گچی به حساب می‌آید که متریال آن از گچ بوده و می‌تواند در بسیاری از موارد عایق بسیار مناسب و با کیفیتی برای حرارت و صوت محسوب شود. در حالت کلی تایل‌های گچی پانچ‌دار ای جی وی دارای طرح‌های مختلفی هستند که از مهمترین آنها می‌توان به تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم اشاره کرد که کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. 

در واقع این تایل از محبوب‌ترین و معروف‌ترین تایل‌های گچی پانچ‌دار می‌باشد. جالب است بدانید که روی این تایل گچی سوراخ‌ها و پانچ‌هایی به شکل مربع دیده می‌شود که به صورت منظم در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. در واقع همین تایل از پرفروش‌ترین تایل‌های پانچ‌دار به حساب می‌آید و می‌تواند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. گفته می‌شود که این تایل پانچ‌دار نیز همانند سایر پانل‌ها و سازه‌های گچی در ابعاد ۶۰ در ۶۰ طراحی شده و به شکل مربعی قابل تهیه می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید در رابطه با کاربردها و مزیت‌های تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی دقیق تایل گچی پانچ‌دار مربعی

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم دارای صفحاتی با سوراخ‌های ریز مربعی می‌باشد. گفته می‌شود که جنس این تایل گچی همانطور که از نامش مشخص است گچ بوده و درون آن نیز از الیاف معدنی ویژه استفاده شده است. به همین علت می‌تواند عایق مناسبی برای صوت و صدا به حساب آید. نکته حائز اهمیت این است که این تایل‌ها وزن زیادی ندارند و به همین علت می‌توانند به آسانی نصب حمل و یا جابجا شوند. از سوی دیگر باید اشاره کنیم در صورتی که این تایل‌ها دارای روکش پی‌وی‌سی و یا آلومینیومی می‌باشند عایق بسیار مناسبی برای رطوبت نیز به حساب می‌آیند. نکته دیگری که در این مطلب باید به آن اشاره کنیم این است که این تایل‌ها احتیاج به رنگ آمیزی ندارند و سطح آن با استفاده از رنگ آکرلیک پوشانده شده است. 

رنگ آکریلیک از بهترین رنگ‌هایی به حساب می‌آید که به نفوذ باکتری‌ها اجازه نمی‌دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پانچ‌های تایل گچی مربعی به صورت منظم و با فاصله معین از یکدیگر چیده شده‌اند. در واقع این تایل دسترسی به تاسیسات را بسیار آسان کرده، اقتصادی بوده، نصب بسیار راحتی دارد و همچنین موجب صرفه‌جویی در مصالح می‌شود. نکته اینجاست که این تایل‌ها قابلیت بازیافت دارند و به هنگام استفاده، ضایعات بسیار کمی را از خود به جای می‌گذارند. تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح مربع منظم می‌تواند برای سقف مکان‌های عمومی و همچنین بسیاری از فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهیم مثال بزنیم باید بگوییم که این تایل بهترین گزینه برای استفاده در مکان‌هایی مانند ادارات دولتی و خصوصی، فروشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها می‌باشد.

بهترین کارخانه خرید تایل گچی پانچدار مربعی

یکی از بهترین کارخانه‌های خرید تایل گچی پانچ‌دار مربعی ای جی وی بوده که محصولات خود را با بهترین متریال‌ها تولید می‌کند. گفته می‌شود که ای جی وی وظیفه تولید محصولات قابل بازیافت را دارد و محصولات خود را به شکلی تولید کرده که هیچگونه آسیبی را به محیط زیست وارد نکند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کلمه AJV مخفف شده یوزپلنگ ایرانی می‌باشد و بدون هیچ گونه واسطه‌ای و با کیفیت بالا سازه‌های خود را به دست مشتریان می‌رساند. قبل از اینکه اقدام به خرید محصول مورد نظر کنید بهتر است که از سایت مربوطه حتماً اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کرده باشید.

همچنین بخوانید...

17 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...