تایل گچی حصیری ای پلاس چیست؟

یکی از متریال‌های مورد استفاده در ساخت انواع سقف کاذب، تایل است. تایل‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک با اشکال، ابعاد، ضخامت، طرح و حتی جنس خاصی تولید میشوند. از سری تایل‌های پرکاربرد و مقرون به صرفه در صنعت ساخت و ساز میتوان به تایل گچی اشاره کرد که یکی از انواع آن تایل گچی حصیری است. اگر می‌خواهید بدانید که تایل گچی حصیری ای پلاس چیست پس با ما همراه باشید چرا که خالی از لطف نیست.

تایل گچی حصیری ای پلاس چیست؟

تایل گچی حصیری نوعی صفحه از پیش ساخته است که برای تولید آن از ترکیب گچ، آب و نوعی الیاف خاص استفاده میکنند، برای اینکه مقاومت آن را افزایش دهند یک لایه روکش پی وی سی روی تایل و یک لایه فیلس آلومینیومی پشت آن میکشند. این تایل را در ابعاد مختلف میتوان ثبت سفارش کرد اما استانداردترین سایز آن 60*60 سانتی متر مربع است. 

از این محصول در محیط‌های مختلفی از جمله پارکینگ‌ها، انباری‌ها و سالن‌های باراندازی استفاده میکنند. این نوع از تایل‌ها با توجه به طراحی خاصی که دارند باعث زیبایی محیط نیز میشوند به شکلی که حتی برای اجرا در محیط‌های مینیمال نیز مناسب هستند.

مزیت‌های تایل گچی حصیری ای پلاس چیست؟

هر یک از محصولات و متریال‌های پیش ساخته مزیت‌هایی دارند، این موضوع در خصوص تایل گچی حصیری نیز صدق میکند. از جمله این مزیت‌ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن سبک
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
  • نصب و نگهداری آسان
  • قابلیت ایجاد نورپردازی در محیط
  • تعویض آسان
  • قابل استفاده در محیطهای مختلف
  • بالا بردن سرعت اجرای کار
  • مقرون به صرفه

به یاد داشته باشید که پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید.

تلفن‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش

02126918047

02126918043

02191693121

کلام آخر

تایل گچی حصیری از سری تایل‌های پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است که برای اجرای انواع سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول با استفاده از گچ و الیاف تولید میشود و روکشی از جنس پی وی سی دارد. وزن سبکی داشته و در محیط‌های مختلف نیز به کار برده میشود.

همچنین بخوانید...

07 مهر 1403 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...