تایل گچی حصیری ای جی وی سقف کاذب.تلفن فروش 021693121

تایل گچی حصیری ای جی وی سقف کاذب.تلفن فروش 021693121

یکی از انواع سقف‌های کاذب که در سازه‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، تایل گچی حصیری ای جی وی بوده که زیبایی منحصر به فردی به خود اختصاص داده است. گفته می‌شود که تایل گچی حصیری بدون هیچ گونه سوراخی تشکیل شده و قابلیت جذب صوت را ندارد. اما از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این تایل در برابر حرارت مقاومت داشته و به راحتی می‌توان آن‌ها را شستشو داده و تمیز کرد. 

این تایل به علت مزیت‌ها و کاربردهای بسیار گسترده‌ای که دارد توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند. در واقع یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که باعث شده است تایل گچی حصیری طرفداران زیادی داشته باشد مدل‌های مختلف آنها هستند. از مهم‌ترین مدل‌های تایل‌های گچی حصیری می‌توان به تایل گچی روکش پی‌وی‌سی، فویل‌دار و دور تیپ‌دار اشاره کرد که با کیفیت بسیار بالایی به تولید می‌رسد. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با این سقف کاذب اطلاعات بیشتری به دست آورید تا انتهای مطلب را مطالعه کنید.

مزایای مختلف تایل گچی حصیری

همانطور که می‌دانید هر یک از سازه‌ها و سقف‌های کاذب دارای مزیت‌های مختلفی هستند که باعث شده است نسبت به دیگر تایل‌ها و سقف‌های کاذب متفاوت باشند. به عنوان مثال تایل گچی حصیری ای جی وی نیز خاصیت‌های مختلفی دارد که آنها را نسبت به سایر تایل‌ها متمایز کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به طور معمول از تایل گچی حصیری برای سالن‌های عمومی و بسیار بزرگ استفاده می‌شود. همچنین این تایل امکان تعویض و ترمیم داشته و می‌تواند فضاهای تاسیساتی و کابل‌های برق را به راحتی پوشش بدهد. وزن سبک تایل‌های گچی حصیری باعث شده است که شما در برابر زلزله متوجه خسارت‌های زیادی نشوید. در این قسمت با مزایای مختلف این تایل‌ها آشنا می‌شوید.

• به طور معمول رنگ تایل‌های گچی حصیری سفید است، اما در صورتی که رنگ دیگری مد نظر شما باشد می‌توانید با استفاده از رنگ‌های آکریلیک آنها را رنگ آمیزی کنید

• این تایل‌ها وزن بسیار سبکی دارند و در برابر ضربه مقاومت می‌کنند

• تایل‌های گچی حصیری قابلیت نصب بسیار ساده و آسان دارند

• این تایل‌های گچی در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی دارند، اما به هیچ عنوان عایق صوت و صدا نیستند

• تایل‌های گچی حصیری ضد آب هستند و می‌توانند در مکان‌هایی استفاده شوند که شما زیاد با آب سر و کار دارید

• تایل‌های گچی حصیری قابل شست و شو هستند و به طور معمول در مکان‌های بهداشتی مانند کلینیک‌ها و یا بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند

• این تایل نسبت به سایر تایل‌های سقف کاذب زیبایی و دوام بسیار بیشتری دارد.

کاربردهای تایل گچی حصیری

تایل‌های گچی حصیری ای جی وی به طور معمول می‌توانند در مکان‌هایی مانند داخل ساختمان‌ها و یا بر روی سقف‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع این تایل‌ها تحت عنوان پوشش دهنده سقف مورد استفاده قرار گرفته و به علت ظاهر بسیار زیبا و خاصیت‌های مختلفی که دارند افراد مختلف آنها را انتخاب می‌کنند. نکته شایان ذکر این است که از تایل‌های گچی حصیری در مکان‌هایی استفاده می‌شود که نورپردازی و یا تابش نور حائز اهمیت بسیار زیادی است. 

همچنین باید بگوییم که این تایل در فضاهایی مانند سالن کنفرانس و سالن سمینار کاربرد زیادی ندارد چرا که به هیچ عنوان عایق صوت نیست. به طور معمول این سازه می‌تواند در دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای مختلف حائز اهمیت فراوانی باشد. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که کاربرد این محصول در مکان‌هایی مانند سقف کاذب پارکینگ‌ها، منازل و پاساژها می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های متنوع از تایل گچی حصیری ای جی وی آنها را در مکان‌های مختلف استفاده کنید.

همچنین بخوانید...

04 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...