تایل گچی تخم مرغی ای جی وی.تلفن فروش02191693121

تایل گچی تخم مرغی ای جی وی.تلفن فروش02191693121

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین تایل‌های سقف کاذب، تایل گچی تخم مرغی ای جی وی بوده که دارای طرح‌های بسیار زیبا می‌باشد. در واقع این تایل به عنوان یکی از تایل‌های لوکس سقف کاذب محسوب می‌شود و معمولاً در هر فضایی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به طور معمول این تایل‌ها در دفاتر کاری استفاده بسیار زیادی دارد. نکته‌ای که باید بسیار به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد خرید تایل‌های گچی تخم مرغی را دارید به هنگام خرید حتماً به موارد مختلفی دقت کنید.

 جالب است بدانید که به طور معمول جنس این محصول با روکش پی‌وی‌سی بوده و سطح آن نیز روکش‌دار است. البته ویژگی‌های این سازه فقط به مواردی که ذکر شد محدود نمی‌شود. در صورتی که قصد دارید با تایل گچی تخم مرغی ای جی وی بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

مهمترین مزایای تایل گچی تخم مرغی ای جی وی

همانطور که گفتیم مزایا و ویژگی‌های تایل گچی تخم مرغی ای جی وی منحصر به موارد خاصی نیستند و مزیت‌های آنها گستردگی بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال گفته می‌شود که این تایل‌ها در برابر رطوبت و حرارت بسیار خوب عمل می‌کنند و از جمله تایل‌هایی هستند که در برابر آتش سوزی متوجه خسارت و آسیب نمی‌شوند. در این قسمت با مهم‌ترین مزایای تایل گچی تخم مرغی آشنا می‌شوید.

• این تایل‌ها وزن بسیار پایینی داشته و به همین دلیل به هنگام نصب بار زیادی را به سقف وارد نمی‌کنند. نکته شایان ذکر این است که وزن بسیار پایین این تایل‌ها باعث می‌شود که به هنگام اتفاقاتی مانند زلزله، آسیب‌ها و خسارت‌های زیادی به شما وارد نشود

• تایل‌های گچی تخم مرغی نسبت به سایر تایل‌ها مانند تایل pvc و معرق مقرون به صرفه‌تر می‌باشند

• گفته می‌شود که هزینه تعمیر و نگهداری سقف‌های کاذب ساخته شده با این تایل نسبت به سایر تایل‌ها بسیار پایین‌تر است

• جالب است بدانید که در صورتی که احتیاج به دسترسی به فضای پشت سقف کاذب داشته باشید با برداشتن یک یا چند تایل می‌توانید به راحتی به فضای پشت آن دست پیدا کنید

• گفته می‌شود که سرعت نصب و اجرای تایل گچی تخم مرغی بسیار بالا بوده و به همین دلیل زمان پروژه را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد

• تایل‌های تخم مرغی با هر سبک معماری سازگاری دارند و می‌توانند در مکان‌های مختلفی استفاده شوند

• این سازه می‌تواند به صورت ترکیبی با هر سقفی که شما دوست داشته باشید قابل اجرا باشد.

.

نکات مهم هنگام خرید تایل گچی تخم مرغی

اگر قصد خرید تایل گچی تخم مرغی ای جی وی را داشته باشید باید حتماً به هنگام تهیه آن مواردی را مد نظر خود قرار بدهید. به عنوان مثال شما به هنگام خرید تایل گچی تخم مرغی باید یک متر به همراه خود داشته باشید و ابعاد تایل‌ها را با متر اندازه‌گیری کنید. در صورتی که تایل‌ها اختلافی بیشتر از ۳ میلیمتر داشته باشند از خرید آن خودداری کنید. در ادامه این قسمت با مهم‌ترین نکات هنگام خرید تایل گچی تخم مرغی آشنا می‌شوید.

• رنگ و طرح این تایل گچی را به صورت چشمی کنترل کنید و در صورتی که تایل‌ها دو رنگ باشند از خرید محصول خودداری نمایید

• تابیدگی در تایل و سازه به هیچ عنوان مجاز نمی‌باشد. در صورت وجود تابیدگی از خرید آن خودداری کنید

• لبه تایل‌ها باید با چسب مخصوص پوشیده شده باشد

• به هنگام انتخاب حتماً استحکام تایل‌ها را بررسی کنید. به این صورت که تایل را از قسمت گوشه آن با دو انگشت خود بلند کنید. اگر گوشه تایل کنده شد و یا شکست تایل مورد تایید و استاندارد نیست

• لبه تایل‌ها را با دو انگشت خود فشار بدهید اگر آسیب دید مجاز به خرید آن تایل نیستید

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

همچنین بخوانید...

04 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...