تایل‌های گچی ای جی وی با سازه طلایی.تلفن فروش02191693121

تایل‌های گچی ای جی وی با سازه طلایی.تلفن فروش02191693121

از تایل‌های گچی به دلیل زیبایی ظاهری و نصب سریع و آسان آن معمولا در آزمایشگا‌ه‌ها ، مراکز درمانی، محیط‌های اداری، لابی هتل‌ها و راهرو‌ها استفاده می‌شود. نصب تایل‌های گچی نهان به سازه کلیک نیاز دارد. سازه‌کلیک به منظور دسترسی به تاسیسات ساختمانی در پشت فضای تایل‌های گچی تعبیه می‌شود. کیفیت بالای سازه کلیک و نصب صحیح آن برای داشتن یک سقف کاذب با کیفیت امری ضروری است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد تایل‌های گچی با سازه کلیک طلایی صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تایل گچی با سازه کلیک طلایی

نصب تایل‌های گچی آسان و سریع است اما نیاز به سازه تایل داره تا پنل‌ها روی آن‌ها تعبیه شوند. یک سازه تایل شامل سازه کلیک، میخ، چاشنی بتن، پیچ شیپوری، آویز مفتول، سازه پنل روکش‌دار و فنر استیل آویز مفتول است. کاربرد سازه کلیک این است که پنل‌ها را با کمک این سازه کلیک به سمت بالا فشار می‌دهیم و به فضای پشت‌ تایل‌ها دسترسی پیدا کنیم. این کار سبب می‌شود دسترسی با تاسیسات سریع آسان و بدون هزینه باشد. سازه‌های کلیک دارای تنوع رنگ بالایی هستند که از نظر زیبا شناسی در دکوراسیون داخلی امری مهم است. سفید، طلایی، مشکی و سیلور چهار رنگ این سازه‌ها هستند. در بخش بعدی مشخصات تایل گچی با سازه کلیک طلایی را بررسی می‌کنیم.

مشخصات تایل گچی با سازه کلیک طلایی

سازه کلیک یا سپری سقفی مناسب تایل گچی نهان است. سپری سقفی طلایی در ابعاد 60 * 60 سانتی متر از متریال گالوانیزه  تولید می‌شود که برای همه نوع تایل گچی نهان مناسب است. ضخامت سازه کلیک 30 دوبل با ارتفاع 24 تا 38 میلی‌ متر است. ضخامت ورق نبشی 35 دوبل  و طول آن 300 سانتی متر است.  طول این سپری سقفی 60، 120 و 360 سانتی متر است. برای نصب سازه کلیک حتما نیاز به متخصص می‌باشد. تایل گچی با سازه کلیک طلایی به صورت یکپارچه نصب و در تقاطع به یکدیگر کلیک می‌شوند.  در نصب این سازه از سیم مفتول، میخ و پیچ نیز استفاده می‌شود.

  • مزایای سازه کلیک طلایی ای جی وی
  • دارای ده سال ضمانت پس از فروش
  • تنوع رنگ بالا
  • نازلترین قیمت
  • کیفیت بالا
  • ابعاد استاندارد
  • متریال درجه یک و قابل بازیافت 
  • مشاوره ‌های لازم قبل از فروش
  • فروش به صورت شاخه‌ای و عمده
  • مشاوره خرید تایل گچی با سازه کلیک طلایی

خرید تایل‌ گچی با سازه کلیک طلایی

همان طور که در قسمت مشخصات دیدید این سازه‌ها در ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مشاورینمجموعه ای جی وی همه روزه در خدمت شما هستند تا مشاوره‌های لازم را برای خرید نوع سازه براساس نوع فضا مورد نظر شما بدهند. تنها کافیست با واحد کارشناسان فروش مجموعه ای جی وی تماس بگیرید. شما با خرید از خانواده ای جی وی علاوه‌بر یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه به محیط زیست نیز کمک شایانی خواهید کرد.

همچنین بخوانید...

08 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...