تایل‌های گچی ای جی وی و سازه کلیک سفید رنگ. تلفن فروش02191693121

تایل‌های گچی ای جی وی و سازه کلیک سفید رنگ. تلفن فروش02191693121

تایل‌های گچی را می‌توان به عنوان پر مصرف‌ترین نوع سقف‌های کاذب نام برد. نحوه نصب تایل‌های گچی به دو صورت نهان و پنهان است. در تایل‌های گچی نهان مرز بین پنل‌ها مشخص نیست و سقف یکدست است. اما در تایل گچی نهان مرز بین پنل‌ها مشخص است و  این مرزها را معمولا با درزگیر پنهان می‌کنند. نصب این تایل‌های گچی نیاز به زیرسازه دارند. یکی از اجزا اصلی در سازه تایل سازه کلیک هستند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد تایل گچی با سازه کلیک سفید با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تایل گچی پنهان 

تایل گچی پنهان دارای ظاهر یک دست است و مرز بین تایل‌ها مشخص نیست.  برای همین از زیبایی بصری بالایی برخوردار هستند. پنل‌های گچی پنهان چهار لبه خم شده به سمت بالا دارندکه باعث می‌شود با قرار گرفتن پنل‌ها در سازه سقف ظاهری یکدست داشته باشد. در این صورت مقاومت سقف نیز افزایش می‌‌یابد. این نوع تایل‌ها و نحوه نصب برای زمانی که زیر سقف تاسیسات مکانیکی و برق ندارید و زیبایی دکوراسیون داخلی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده کنید.

تایل گچی نهان

تایل گچی نهان بر روی سازه کلیک نصب می‌شود و با فشردن پنل به سمت بالا به بخش زیر تایل‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. این ویژگی برای زمان که می‌خواهید سریع و آسان به تاسیسات زیر سقف دسترسی پیدا کنید بسیارکاربردی است و اگر یکی از پنل‌ها دچار مشکل شد تنها همان تایل را تعویض کنید.

تایل گچی با سازه کلیک سفید

به سازه کلیک سپری سقفی نیز می‌گویند. این سازه مناسب تایل گچی نهان است. این سازه‌ها دارای تنوع رنگی سفید، مشکی، سیلور و طلایی است. تایل گچی با سازه کلیک سفید در ابعاد 60 در 60 سانتی متر تولید می‌شود که برای تمامی ابعاد تایل گچی مناسب است. سپری سقفی دارای ضخامت 30 دوبل و ضخامت ورق نبشی 35 دوبل است. سازه کلیک از جنس گالوانیزه است. ارتفاع هر شاخه سازه کلیک 24 تا 38 میلی‌متر است. این سپری‌های سقفی توسط تکنسین به صورت یکپارچه نصب می‌شود و در محل اتصال به همدیگر کلیک می‌شوند. طول سپری‌ها دارای سه سایز 360، 120 و 60 سانتی متری و طول نبشی 300 سانتی‌ متر است. 

قیمت تایل گچی با سازه کلیک سفید

قیمت تایل گچی با سازه کلیک سفید بستگی به کیفیت سازه کلیک دارد. درست است که تایل‌های گچی دارای تعمیر و نگه‌داری خاصی نیاز ندارند اما این درصورتی است که از ساز‌ه‌ها با کیفیت استفاده شود. زمانی که سازه کلیک با کیفیت نباشد پس از چند بار استفاده  خراب می‌شود و پنل روی آن نصب نمی‌شود. مجموعه ای جی وی یکی از تولید کننده‌های تایل گچی با سازه کلیک سفید است که برای تضمین کیفیت خود به مشتری‌ها ضمانت ده ساله می‌دهد تا شما با خیال راحت و نازلترین قیمت  خرید خود را انجام دهید. کارشناسان واحد فروش ما هر روزه در خدمت شما برای مشاوره‌های لازم در خدمت شما هستند.

همچنین بخوانید...

08 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...