تایل گچی ای جی وی با باکس نور مخفی تلفن فروش 02191693121

تایل گچی ای جی وی با باکس نور مخفی تلفن فروش 02191693121

اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که امروزه سقف‌های کاذب استفاده بسیار زیادی در جلوه بصری منازل و یا سایر محیط‌ها دارند. در حالت کلی سقف‌های کاذب با توجه به اینکه نظم بسیار زیادی در فضا ایجاد می‌کنند و همچنین سرعت نصب بالایی دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای طراحان دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. تایل گچی با باکس نور مخفی از انواع متریال‌هایی محسوب می‌شود که برای سقف‌ها و دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همواره این سازه باعث می‌شود که یک پوشش برای لوله‌ها و اتصالات ایجاد شود و به فضای شما ظاهر بسیار منظم‌تری بدهد. 

گفته می‌شود که تایل‌های گچی با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند می‌توانند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع تایل گچی با باکس نور مخفی یکی از مهم‌ترین خانواده تایل‌های گچی به حساب می‌آید که در صنعت ساختمان سازی جایگاه بسیار مهمی پیدا کرده‌اند. در حالت کلی گفته می‌شود که این سقف تحت عنوان سقف سازه پنهان نیز معروف است و مانند بقیه سقف‌ها دارای شبکه سقفی نیست. همانطور که از نام این تایل گچی مشخص است می‌توانیم متوجه شویم که این سقف کاذب دارای سیستم زیرسازی پنهان بوده و در قسمت زیرین آن از ریل، هنگر و کانکتور استفاده شده است. در ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این سقف کاذب به دست آورید.

فضاهای مورد استفاده از این تایل

در حالت کلی یکی از مهمترین سوالاتی که افراد دارند این است که از تایل گچی با باکس نور مخفی در چه مکان‌هایی می‌توان استفاده نمود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از این تایل‌های گچی می‌توان برای کلیه مکان‌هایی که در آنها امکان نورپردازی وجود دارد استفاده کرد. به عنوان مثال در محیط‌هایی که فضای اداری دارند و یا همچنین فروشگاه‌ها و منازل نیز می‌توان از تایل گچی با باکس نور مخفی استفاده کرد و نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون آن ایفا کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهتر است در محیط‌هایی که با آب سر و کار دارند مانند حمام‌ها و یا سرویس‌های بهداشتی به هیچ عنوان از این نوع تایل و باکس استفاده نکنید. چرا که امکان دارد به علت اینکه فضا به رطوبت زیادی دارد، نورپردازی‌ها با مشکل مواجه شوند.

مزیت‌های استفاده از تایل گچی با باکس نور مخفی

شاید تا به حال به این نکات توجه نکرده باشید اما یکی از مهم‌ترین مزایایی که تایل‌های گچی با باکس نور مخفی دارند این است که می‌توانند زیبایی منحصر به فردی را در فضای مورد نظر شما ایجاد کنند. اگر بخواهیم به سایر مزایای این سازه اشاره کنیم می‌توان به این نکته اشاره کرد که طراحی و اجرای آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام می‌باشد. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که تعمیر و یا اجرای این باکس‌ها به راحتی امکان‌پذیر است و با سرعت بسیار بالایی انجام می‌گیرد. جالب است بدانید که تایل گچی با باکس نور مخفی قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و دارای طرح‌ها و انواع بسیار مختلفی هستند. 

گفته می‌شود که تایل‌های گچی دارای متریال‌های مختلفی هستند که با توجه به آنها وزن سبک‌تر و یا سنگین‌تری را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین باید این نکته را اضافه کنیم که این تایل‌ها نسبت به سایر سازه‌ها و سقف‌های کاذب بسیار به صرفه‌تر هستند. در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد این تایل‌ها امکان نورپردازی بسیار زیبا می‌باشد. نکته اینجاست که به راحتی می‌توان از لامپ‌های مختلف و نورپردازی‌های متنوع در داخل این باکس‌ها استفاده کرد. در حالت کلی گفته می‌شود که تایل‌های گچی با باکس نور مخفی قابلیت رنگ آمیزی، تنوع در طرح و اندازه، قابلیت پوشش دهی با کاغذ دیواری و به کار گیری انواع متریال‌های مختلف را دارا می‌باشند.

همچنین بخوانید...

05 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...