تایل گچی ای جی وی با باکس ساده  .تلفن فروش 02191693121

تایل گچی ای جی وی با باکس ساده .تلفن فروش 02191693121

تایل‌های گچی باکس ساده از انواع پوشش‌های سقف کاذب به حساب می‌آیند که از صفحات گچی سبک ساخته شده و به راحتی امکان نصب دارند. این سیستم که با شبکه‌های مختلف ساخته شده قابلیت نصب سریع، تعمیر و نگهداری آسان و دسترسی مستقیم به سیستم‌های زیر سقف را فراهم می‌آورد. در حالت کلی این تایل‌ها به علت ویژگی‌های بسیار زیادی که دارند توانسته‌اند در میان افراد بسیار محبوب واقع شوند. 

از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این تایل‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند که هر یک از آنها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند. مهم است بدانید که این سازه قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای را به خود اختصاص داده‌ و قابل استفاده در مکان‌های مختلف می‌باشند. گفته می‌شود که این سقف کاذب با پنهان کردن تمام کانال‌ها، لوله‌ها و یا حتی سیم‌کشی‌های برق، ظاهر بسیار تمیز و بدون بی‌نظمی به فضای ساختمان شما می‌دهد. در این مطلب قرار است که به صورت کلی با تایل‌های گچی با باکس ساده آشنا شوید.

انواع تایل‌های گچی با باکس ساده

در حالت کلی تایل‌های سقفی گچی در دو نوع تایل گچی ساده و تایل آکوستیک به تولید می‌رسند. جالب است بدانید که تایل‌های آکوستیک خاصیت جذب صدا دارند اما تایل‌های ساده نمی‌توانند صدا را به هیچ عنوان جذب کنند. در این قسمت از مقاله می‌توانید با انواع تایل‌های گچی با باکس ساده و همچنین با خصوصیات آنها به خوبی آشنا شوید‌.

• تایل گچی ساده

این تایل‌ها کاملاً ساده و بدون سوراخ هستند و به همین علت خاصیت جذب صدا ندارند. در واقع تایل‌های گچی ساده در دو شکل روکش‌دار یا رنگ شده تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

• تایل گچی ساده با روکش پی‌وی‌سی

تایل‌های گچی که با روکش PVC به تولید رسیده‌اند قابلیت شست و شو و ضدعفونی دارند. به همین علت می‌توانند به راحتی در مکان‌هایی مانند حمام و یا سرویس بهداشتی و یا سایر مکان‌هایی که به بهداشت احتیاج دارند مانند کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

• تایل گچی ساده با روکش آلومینیوم

از این نمونه تایل‌ها در مکان‌هایی استفاده می‌شود که امکان ریزش آب و یا تعرق پشت تایل وجود داشته باشد. در حالت کلی این تایل‌ها در محل عبور لوله‌های تاسیساتی، مناطق مرطوب و شرجی می‌توان استفاده کرد.

• تایل گچی ساده رنگ شده

به طور معمول برای رنگ آمیزی این تایل‌ها می‌توان از رنگ‌های آکریلیک سفید استفاده کرد. جالب است بدانید که این تایل‌ها گزینه بسیار مناسبی برای پوشش سقف محسوب می‌شوند و هزینه بسیار کمی را به خود اختصاص دادند.

مهمترین مزایای تایل گچی ساده

در حالت کلی تایل‌های گچی با باکس ساده در دسته تایل‌های سقفی قرار گرفته‌اند که دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی هستند‌. گفته می‌شود که همین ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده‌اند که این تایل‌ها به یکی از بهترین سقف‌های کاذب تبدیل شود. مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های تایل گچی ساده در ادامه ذکر شده است.

• با استفاده از این روش می‌توانید به سرعت و به راحتی سقفی زیبا و یک دست داشته باشید

• این سقف‌ها و تایل‌های گچی قابلیت تعویض آسان دارند

• گفته می‌شود که تایل‌های گچی ساده نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هدر رفت آنها دارند

• با استفاده از این سازه می‌توانید نورپردازی‌های بسیار زیبایی در فضای مورد نظر داشته باشید

• این سازه دارای خاصیت جابجایی می‌باشد

• هزینه اجرای این سقف کاذب در مقایسه با تعمیر و یا بازسازی سایر سقف‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد

• وزن تایل‌های گچی با باکس ساده در مقایسه با سایر تایل‌ها بسیار کمتر است

• این تایل ضد حشره و ضد حریق است

• این سقف کاذب امکان تهویه مناسب داشته و در برابر ضربه مقاومت می‌کند

همچنین بخوانید...

05 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...