تایل گچی ای جی وی مناسب سقف سوله ها- تلفن فروش: 02191693121

تایل گچی ای جی وی مناسب سقف سوله ها- تلفن فروش: 02191693121

سقف کاذبی که برای سوله‌ها استفاده می‌شود باید یکسری ویژگی‌های خاصی داشته باشد. این ویژگی‌های به کالاهایی که در این سوله نگه‌داری می‌شود به شدت وابسته است. اگر در یک سوله کالاهای بهداشتی مانند دارو نگه‌داری می‌شود باید سوله آنتی باکتریال باشد. اگر مواد قابل اشتعال وجود دارد باید سوله ضد حریق باشد. همچنین اگر رطوبت برای کالاهای موجود در سوله مشکل ایجاد می‌کند باید سقف کاذب ضد رطوبت باشد. یکی از انواع سقف کاذب که این ویژگی‌ها را دارد، تایل‌های گچی هستند. در این مقاله قصد داریم در مورد تایل‌ گچی ای جی وی مناسب سقف سوله‌ها با شما صحبت کنیم. 

انواع تایل گچی ای جی وی مناسب سقف سوله‌ها

تایل‌‌گچی ای جی وی مناسب سقف سوله صفحات خشک گچی با مقاطع گالوانیزه هستند. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در این تایل‌ها کاغذ کرافت وجود دارد. رنگ آکرولیک روی سطح تایل از نفوذ انواع باکتری و میکروب در داخل آن جلوگیری می‌کند. تایل‌های گچی دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام کاربرد خاص خود دارند. در این بخش به بررسی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم. 

تایل‌های گچی روکشدار

تایل‌های گچی روکشدار معمولا دارای ابعاد 60 در 60 سانتی متر است. یک روکش فلزی از جنس آلومینیوم یا پی وی سی روس سطح این تایل‌ها وجود دارد. این روکش برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل تایل کمک می‌کند. برای همین تایل‌های گچی روکشدار برای سوله‌هایی که در آن محصولات کشاورزی و دارویی که رطوبت باعث خراب شدن آن‌ها می‌شود. این نوع تایل‌ها شامل سه نوع تایل گچی روکشدار حصیری، یاقوتی و ساده می‌باشد.

تایل گچی پانچدار

نوع دیگر از تایل‌ گچی ای جی وی مناسب سقف سوله‌ها ، تایل گچی پانچدار است. روی سطح این نوع پانل‌ها پانچ وجود دارد. به وسیله این پانچ‌ها صدا و رطوبت به پشت تایل کشیده می‌شود و سپس توسط نمد یا پشم سنگ جذب می‌شوند. معمولا روی این تایل‌ها یک روکش آلومینیومی یا پی وی سی وجود دارد. این روکش سبب می‌شود پانل‌ها ضد آب باشند و دچار زنگ زدگی نشوند. برای همین اگر کالایی که در سوله نگه‌داری می‌شود در خطر کپک زدگی است، پیشنهاد ما به شما این نوع تایل‌ها است. تایل‌های گچی پانچدار شامل تایل گچی گرد نامنظم، تایل گچی گرد منظم و تایل گچی مربعی می‌شوند.

پانل گچی مقاوم دربرابر حریق

به این پانل‌ها گچبرگ یا RF  نیز می‌گویند. این پانل‌ها از ترکیب کناف، گچ خشک و الیاف فایبر گلاس ساخته می‌شوند. وجود الیاف فایبر گلاس در این پانل‌ها سبب می‌شود که پانل‌ها در هنگام وقوع آتش سوزی دچار احتراق نشوند. از این پانل‌ها در سوله‌هایی که مواد منفجره یا قابل اشتعال نگه‌داری می‌شود استفاده می‌کنند.

پانل گچی مقاوم دربرابر رطوبت

زمانی که میزان رطوبت زیاد باشد مانند مناطق شرجی یا کالا‌های نگه‌داری حساس باشند، دیگر تایل‌های گچی روکشدار یا پانچدار جواب‌گو نیست. برای همین باید از پانل‌‌های گچی مقاوم در برابر رطوبت استفاده کرد. هسته این پانل‌ها صفحات خشک گچی می‌باشد که روی یک لایه کاغذ کرافت پوشانده شده است. این کاغذ از نفوذ رطوبت و آب به داخل پانل‌ها جلوگیری می‌کند. این پانل‌ها به رنگ سبز هستند.

مزایای تایل‌ گچی ای جی وی مناسب سقف سوله‌ها

  • سبک و قابل حمل هستند
  • مقاوم در برابر رطوبت و احتراق
  • قیمت مقرون به صرفه
  • نصب راحت و آسان
  • زیبا سازی فضا
  • تعمیر سریع و آسان
  • دسترسی آسان به تاسیسات داخل سقف
  • سازگار با محیط زیست

قیمت تایل گچی ای جی وی مناسب سقف سوله‌ها

قیمت این تایل‌ها براساس نوع تایل و کاربرد آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ها کافیست به کارشناسان واحد فروش مجموعه ای جی وی تماس بگیرید.

همچنین بخوانید...

15 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...