تایل گچی ای جی وی طرح حصیری چیست؟تلفن فروش : 02191693121

تایل گچی ای جی وی طرح حصیری چیست؟تلفن فروش : 02191693121

امروزه یکی از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی که در ساخت و ساز کاربردهای بسیار زیادی دارد و همچنین به سازه شما زیبایی منحصر به فردی می‌بخشد تایل‌ها به حساب می‌آیند که در انواع مختلف تهیه و تولید شده‌اند. به عنوان مثال تایل گچی ای جی وی خود از انواع پانل‌ها به حساب می‌آید که دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد. جالب است بدانید که خود تایل گچی نیز دارای انواع مختلفی بوده که از پرطرفدارترین آنها می‌توان به تایل گچی ای جی وی طرح حصیری اشاره کرد. در واقع این تایل از انواع تایل‌های گچی طرح‌دار به حساب می‌آید و به طور معمول برای مکان‌های عمومی قابل استفاده است. 

همانطور که از نام این پانل مشخص است شکل آن به صورت حصیری بوده و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. از سوی دیگر اگر بخواهیم به ابعاد تایل‌های گچی سفید حصیری اشاره کنیم باید بگوییم که این پانل نیز در ابعاد ۶۰ در ۶۰ طراحی شده و ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. نکته حائز اهمیت این است که در حالت کلی تایل گچی ای جی وی طرح حصیر از گچ، پشم و یا سنگ تهیه شده که به عنوان عایق مورد استفاده هستند. در واقع این تایل‌ها دارای روکش نیستند اما در برخی مواقع دیده می‌شود که از آنها که روی آنها روکش‌هایی از جنس پی‌وی‌سی و آلومینیوم وجود دارد. گفته می‌شود که تایل‌های روکش‌دار حصیری بر اساس جنسی که دارند به راحتی قابل نظافت و شستشو می‌باشند. در صورتی که علاقه داشته باشید در رابطه با این مسئله اطلاعاتی را به دست آورید ادامه مطلب بهترین منبع برای شما می‌باشد.

مشخصات تایل گچی حصیری

پانل‌های گچی حصیری ای جی وی از جمله پانل‌هایی به حساب می‌آیند که بسیار مورد توجه قرار گرفته و از تایل‌های پرفروش هستند. جالب است بدانید که این پانل در مکان‌های مختلفی مانند مکان‌های آموزشی، هنری، سالن‌های سینما، سالن‌های آمفی تئاتر، سالن همایش، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و همچنین پاساژها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از سوی دیگر باید اضافه کنیم که از این ورقه برای سقف‌های مراکز درمانی و یا کلینیک‌ها بسیار استفاده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده کردن از این تایل‌ها در چنین مکان‌هایی موجب می‌شود که انرژی و حرارت از بین نرود و همچنین صوت به طبقات دیگر انتقال پیدا نکند. 

به عبارت دیگر تایل گچی ای جی وی طرح‌ حصیری عایق خوبی برای صوت و حرارت می‌باشد. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم باید بگوییم که این تایل‌های گچی دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند و نصب آسان و بسیار سریعی را دارا می‌باشد. نکته شایان ذکر این است که شما می‌توانید با استفاده کردن از تایل‌های حصیری خرابی‌های سقف را پوشش بدهید و همچنین تاسیسات را پشت سقف کاذب پنهان کنید. گفته می‌شود که این پانل‌ها وزن بسیار سبکی دارند و این مسئله می‌تواند تاثیرات زیادی در نظم، اجرا، تعویض و یا حتی جابجایی آنها داشته باشد. این نکته را باید اضافه کنیم که امکان نورپردازی برای تایل‌های گچی حصیری وجود دارد.

مزایای تایل گچی ای جی وی طرح حصیری

در حالت کلی هر یک از متریال‌ها و سازه‌های موجود باید خصوصیات و مزایایی داشته باشند که باعث شود افراد به آنها جذب شوند. به عنوان مثال تایل گچی ای جی وی طرح حصیری زیبایی و دوام بسیار بالایی دارد و از جمله تایل‌های قابل شست و شو و قابل نظافت محسوب می‌شود. در نتیجه می‌توانیم متوجه شویم که این تایل‌ها ضد آب می‌باشند. همچنین باید بگوییم که این تایل دارای وزن بسیار سبکی بوده و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. سایر مزایای این سازه در ادامه آورده شده است.

• امکان تعویض این تایل وجود دارد

• به وسیله این تایل‌ها پوشاندن فضای تاسیساتی و کابل‌های برق به راحتی انجام می‌گیرد

• این تایل‌ها به علت سبکی بسیار زیاد در هنگام مواجه با خطر آسیب و خسارت کمی را به شما وارد می‌کند

همچنین بخوانید...

17 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...