تایل پانچ‌دار ای جی وی طرح دار-تلفن فروش02191693121

تایل پانچ‌دار ای جی وی طرح دار-تلفن فروش02191693121

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی از جمله تایل‌های طرح‌دار موجود در بازار محسوب می‌شوند که در فضاهای مختلفی مانند سقف کاذب مشبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع تایل‌های گچی پانچ‌دار از صفحات گچی تشکیل شده که می‌توان برای روکش آنها از پی‌وی‌سی و یا آلومینیوم استفاده کرد. گفته می‌شود در صورتی که از این روکش‌ها برای تایل پانچ‌دار خود استفاده کنید به افزایش مقاومت آنها کمک‌های بسیار زیادی می‌کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات تایل گچی پانچ‌دار این است که بسیار مقاوم می‌باشد؛ اما باتوجه مقاومت بالایی که دارد وزن بسیار سبکی را به خود اختصاص داده است. 

از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این تایل‌ها بسیار سریع و آسان نصب و اجرا می‌شوند و زمان اجرای پروژه را به حداقل ممکن می‌رساند. این تایل‌ها گزینه بسیار مناسبی برای عایق حرارت و صوت محسوب می‌شوند و می‌توانند در مکان‌هایی مانند سالن کنفرانس و سالن سمینار اجرا شوند. در حالت کلی تایل ذکر شده از انواع تایل‌های ضد آب و ضد رطوبت، مقاوم، ماندگار و با دوام، زیبا و قابل شستشو به حساب می‌آیند. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با تایل پانچ‌دار ای جی وی اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع تایل‌های گچی پانچ‌دار

یکی از پرفروش‌ترین تایل‌های موجود در بازار تایل گچی پانچ‌دار بوده که می‌توانند محیط کاری و یا منازل شما را زیباتر جلوه دهند. همچنین جالب است بدانید که برای پوشاندن تاسیسات زیر سقف نیز می‌توان از این نوع سقف کاذب استفاده کرد. این تایل‌ها در انواع مختلفی به تولید رسیده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تایل‌های ۶۰ در ۶۰، پانچ گرد منظم، پانچ گرد نامنظم و همچنین پانچ گرد مربع اشاره کرد.

• تایل پانچ گرد منظم: یکی از رایج‌ترین تایل‌های گچی پانچ‌دار تایل پانچ گرد منظم بوده که دارای سوراخ و یا به عبارت دیگر پانچ‌هایی با ابعاد منظم و یکسان هستند. جالب است بدانید که از این تایل می‌توان برای مکان‌هایی مانند پاساژها، سرویس‌های بهداشتی، تالار، مدارس و دانشگاه‌ها استفاده نمود‌. تایل پانچ گرد منظم مقاومت بسیار بالایی داشته و به همین علت مناسب‌ترین گزینه برای مکان‌های مختلف به حساب می‌آید.

• تایل پانچ گرد نامنظم: از دیگر تایل‌های پانچ‌دار که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ تولید می‌شوند می‌توان به تایل پانچ گرد نامنظم اشاره کرد. اگر دقت کرده باشید در این مدل تایل، سوراخ‌ها به شکل گرد و به صورت نامنظم و در ابعاد غیر یکسان روی یک سطح صاف پخش شده‌اند. این تایل در مکان‌هایی که احتیاج به گردش هوا و نور دارند بسیار مناسب می‌باشد.

• تایل پانچ گرد مربع: این تایل نیز از انواع تایل‌های پانچ‌دار ای جی وی محسوب می‌شود که می‌توانند در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. این تایل نیز مانند سایر تایل‌های پانچ‌دار بسیار آسان نصب می‌شود و برای راه اندازی آن ابتدا زیرسازی انجام گرفته و پس از آن تایل‌های ۶۰ در ۶۰ جایگذاری خواهند شد.

ویژگی‌های تایل گچی پانچ‌دار

در حالت کلی هر یک از تایل‌های سقف کاذب دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که باعث شده است کاربرد آنها متفاوت از دیگری باشد. به عنوان مثال تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی دارای خصوصیاتی مانند قابلیت تعویض آسان بوده که باعث شده است افراد زیادی به آن جذب شوند. سایر ویژگی‌های تایل گچی پانچ‌دار در ادامه ذکر شده است.

• نصب آسان و سریع

• کاربرد با انواع سقف کاذب و ترکیب با آسمان مجازی

• در مقایسه با سایر تایل‌ها قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد

• تنظیم شرایط آکوستیکی فضا

• استقامت در برابر زلزله و سایر بلایا

• قابلیت اجرای نورپردازی و طراحی‌های مختلف در آن

• قابلیت نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

• جلوگیری از اتلاف انرژی

• انعطاف پذیری بسیار بالا

• برش سریع و آسان تایل‌های گچی

• تعمیر و نگهداری آسان

همچنین بخوانید...

04 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...