تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی تلفن فروش : 02191693121

تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی تلفن فروش : 02191693121

یکی از انواع تایل‌های موجود در بازار  تایل‌های گچی هستند. تایل‌های گچی خود دارای تنوع زیادی از جمله تایل گچی پانچدار هستند. تایل‌های گچی پانچدار به سه دسته تایل پانچدار گرد منظم، تایل پانچدار گرد نامنظم و تایل پانچدار مربع منظم تقسیم می‌شوند.  در این مقاله قصد داریم نوع سوم را یعنی تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی چیست ؟

این تایل‌ها از گچ سمنان و رنگ پودری الکترواستاتیک ساخته شده است. پشت این تایل‌ها نمد مشکی و فلیس آلومینیومی پوشانده شده است و روی آن‌ها یک روکش از جنس پی وی سی است. هر پنل در ابعاد 60 در 60 سانتی متر و ضخامت 8 میلیمتر است. روی پنل پانچ‌هایی منظم به صورت مربعی وجود دارد که سبب تهویه هوا و آکوستیک شدن این پنل‌ها می‌شود.

کاربرد تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی 

تایل پانچدار صدا را پشت تایل از طریق سوراخ‌ها انتقال می‌دهند برای همین عایق صوت هستند و در سینما‌ها و سالن‌های موسیقی کاربرد دارند.  این تایل به خاطررنگ  پودر الکتروستاتیک رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند به همین جهت در محیط‌های مرطوب مانند مناطق شمالی و جنوبی کشور، حمام و استخر پر کاربرد هستند. 

از این تایل‌ها به خاطر زیبایی ظاهری که دارند در راهرو محیط‌های اداری، فروشگاه‌ها ، پاساژ و مال‌ها استفاده می‌شود. رنگ‌ آمیزی این پنل‌ها با رنگ آکرولیک باعث خاصیت آنتی باکتریال آن‌ها شده است. این خاصیت باعث شده که پنل‌های پانچدار مربع منظم برای محیط‌های استریزه مانند آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی کاربردی باشند.

نحوه تمیز کردن تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی 

‌تمیز کردن تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی بسیار راحت است.  مقداری از شیشه پاک کن را روی پنل اسپری کنید و سپس آن را با یک دستمال  پاک و خشک کنید. اگر پنل دچار لک شد از یک اسفنج استفاده کنید. اسکاچ‌های زبر یا سیم روی تایل خش می‌اندازد.

آیا نصب تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی سخت است؟

جواب این سوال خیر است. تایل‌های گچی نصب راحتی دارند و نیاز به متخصصین زیادی ندارد. تنها کافیست چند مرحله و نکات زیر انجام گیرد.

  • اول از همه زیرسازی برای پنل‌ها انجام می‌شود
  • مساحت سقف مورد نظر و تعداد تایل پانچدار مربع منظم  تعیین می‌شود.
  • آرایش پانل‌ها کنار یکدیگر مهم است. در این فاکتور محل مهتابی یا چراغ‌های سقفی، تهویه و دستگا‌ه گرمایش و سرمایش باید مشخص شود
  • محل دسترسی به تایل‌های گچی، مهتابی سقفی، تاسیسات گرمایش و سرمایش اجرا می‌شود.
  • در آخر درزگیرها و عایق پنل‌ها نصب می‌شوند.
  • خرید تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی

تا اینجا در مورد مزایای تایل‌های گچی صحبت کردیم. اما این مزیت‌ها منوط بر خرید تایل‌های گچی با کیفیت هستند. یک خرید اقتصادی خریدی است که تایل‌ها را با قیمت مناسب اما کیفیت مطلوب تهیه کنید.‌ تایل پانچدار مربع منظم ای جی وی دارای ده سال گارانتی هستند تا شما با یک قیمت مقرون به صرفه از کیفیت محصول نیز خاطر جمع باشید.

همچنین بخوانید...

07 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...