تایل‌های گچی ای جی وی و مصرف آن درصنعت ساختمان .تلفن فروش 02191693121

تایل‌های گچی ای جی وی و مصرف آن درصنعت ساختمان .تلفن فروش 02191693121

یکی از انواع سازه‌های ساختمانی تایل‌های گچی ای جی وی می‌باشند که از متریال‌های مختلفی مانند گچ، سرامیک و سایر مواد مصنوعی طراحی و ساخته شده‌اند. از مهمترین مواردی که تایل‌های گچی در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به دیزاین داخلی یا دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها، دیوارها، کف‌ها و یا سقف‌های ساختمان به عنوان یک سازه تزیینی اشاره کرد. در واقع باید بگوییم که یکی از بهترین روش‌های زیباسازی داخل ساختمان استفاده از تایل‌های گچی می‌باشد. جالب است بدانید که هنر استفاده از تایل‌های گچی از قدیمی‌ترین تکنیک‌های دکوراسیون محسوب می‌شود و با گذشت زمان تحت عنوان یک ابزار هنری برجسته معروف شده است. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این سازه به علت خواص خود امکان ایجاد نقش و نگارهای دقیق و زیبا را برای افراد فراهم می‌کند. گفتنی است که این تایل‌ها به شکل یکنواخت و در یک سطح قرار گرفته و با متصل شدن به یکدیگر یک الگوی تکراری و بسیار هنرمندانه به جای می‌گذارند. در ادامه می‌توانید با این نمونه سازه‌ها بیشتر آشنا شوید.


انواع مختلف تایل‌های گچی ای جی وی

تایل‌های گچی که از برند ای جی وی به تولید رسیده‌اند از برجسته‌ترین برندهای تایل‌های گچی در ایران به حساب می‌آیند. جالب است بدانید که این برند معروف توانسته است محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و همچنین تنوع در طرح‌ها و اندازه‌ها ارائه کند. با توجه به اینکه تایل‌های گچی ajv دارای کیفیت بسیار بالایی هستند می‌توانند به عنوان بهترین گزینه برای شما در استفاده پروژه‌های ساختمانی استفاده شوند. در ادامه با انواع تایل‌های گچی از این برند آشنا می‌شوید.

• تایل گچی ساده: در واقع این نوع تایل برای کاربردهای عمومی و بسیار ساده استفاده می‌شوند. طراحی ساده تایل‌های گچی ساده به عنوان یک گزینه مناسب می‌تواند با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان در اختیار آنها قرار بگیرد.


• تایل گچی حصیری: تایل‌های گچی حصیری با الگوها و طرح‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند و به محیط‌های مختلف، نمای دفتر کلاسیک می‌دهند. اگر به دنبال تایل‌های زیبا و اصیل گچی هستید بهترین پیشنهاد به شما تایل‌های حصیری می‌باشد.


• تایل گچی تخم مرغی: این تایل‌ها دارای الگوها و طرح‌های منظمی هستند که به شکل تخم مرغی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به مکان یک حالت مدرن و جذاب هدیه می‌کنند. در واقع تایل‌های گچی تخم مرغی برای فضاهایی مناسب است که به دنبال ایجاد یک حس خاص هستند.


• تایل گچی پانچ نامنظم: همانطور که از نام این سازه مشخص است این تایل‌ها شکل نامنظم داشته و الگوها و پانچ‌های آنها گوناگون می‌باشند.


• تایل‌های گچی پانچ مربع: این تایل مربع شکل بوده و الگوها و پانچ‌هایی دارد که مربع مانند طراحی شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در واقع این الگو می‌تواند در فضایی استفاده شود که احتیاج به یک دیزاین منظم و مرتب دارند.


• تایل گچی روکش‌دار: این تایل‌ها یک لایه روکش مقاومتی دارند و می‌توانند در برابر ضربه، رطوبت و یا سایر موارد دیگر توانایی بالایی از خود نشان بدهند. فضاهایی که دارای شرایط خاص و یا ترافیک بالا هستند مستلزم استفاده از تایل‌های گچی روکش‌دار می‌باشند.

• تایل گچی پانچ‌دار: تایل‌های گچی پانچ‌دار دارای سوراخ‌ها یا طرح‌های نامنظمی هستند که به فضا یک زیبایی منحصر به فرد می‌دهند.


مزایای تایل گچی ای جی وی

تایل‌های گچی ای جی وی که دیواری یا سقفی هستند از جنس گچ ساخته شده و در واقع برای پوشش‌های مختلف دیوارها یا سقف‌ها استفاده می‌شوند. مهمترین مزایای تایل‌های گچی این برند را در ادامه مشاهده می‌کنید.

• ایجاد سطح یکپارچه و صاف برای دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها

• قابلیت اجرای دیزاین‌های دقیق و هنری

• امکان ایجاد ساختارهای معماری دیواری با کاربرد هنری

• امکان تزیین و زیباسازی دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها

• انتخاب بین الگوها و طرح‌های متنوع

• قابلیت تنوع در ابعاد و شکل‌ها

همچنین بخوانید...

03 دی 1402 وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...