بررسی عوامل موثر بر قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب

بررسی عوامل موثر بر قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب

تایل های گچی ای جی وی 

تایل گچی 60 در 60 یکی از محبوب‌ترین مصالح برای ساخت سقف کاذب به شمار می‌رود. این نوع تایل‌ها به‌دلیل مزایای متعددی چون زیبایی، عایق صدا و حرارت بودن، سهولت نصب و قیمت مناسب، در بین طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. در این فرصت قصد داریم به بررسی قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب بپردازیم. عواملی که بر قیمت این نوع تایل‌ها تاثیر می‌گذارند را به‌طور کامل مورد بحث قرار داده و اطلاعات جامعی در مورد خرید تایل گچی 60 در 60 به شما ارائه دهیم. همچنین نکات تکمیلی راجع به نصب، نگهداری و انتخاب تایل مناسب را نیز  مطرح می‌کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل  برای خرید و اجرای سقف کاذب با تایل گچی 60 در 60 اقدام نمایید.

قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب

قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب ای جی وی با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد به نسبت سایر انواع پوشش سقف منطقی‌تر و به صرفه‌تر است. با انتخاب تایل گچی سقف کاذب، نه تنها از زیبایی و تنوع طرح و رنگ آن بهره‌مند می‌شوید، بلکه سرمایه‌گذاری بلندمدتی برای داشتن سقفی بادوام، زیبا و با نیاز به تعمیر و نگهداری کم انجام می‌دهید. این امر در درازمدت باعث صرفه اقتصادی قابل توجهی در مقایسه با سایر پوشش‌های سقف خواهد شد. موارد زیر تنها چند نمونه از مزایای اقتصادی تایل گچی هستند.

جهت خرید تایل گچی میتوانید با شماره تلفنهای :

021-91693121

021-26918043

021-26918047

با کارشناسان درارتباط بوده وضمن مشاوره به راحتی تایل گچی سقف کاذب خود را تهیه نمایید .

1. طول عمر بالا

مهم‌ترین ویژگی تایل گچی، عمر طولانی آن است که صرفه اقتصادی قابل توجهی را به همراه دارد. تایل‌های گچی از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند. از این رو طول عمر بالایی دارند. این امر به معنای کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری در طول زمان است. به‌طور کلی عمر مفید تایل گچی به نسبت سایر پوشش‌ها بیشتر می‌باشد. این در حالیست که عمر مفید سایر پوشش‌های سقف مانند رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری به‌طور قابل توجهی کمتر است و نیاز به تعویض یا ترمیم زودهنگام دارند. علاوه بر این، قابلیت تعویض پذیری تایل‌های گچی نیز مزیت دیگری است که به افزایش طول عمر و صرفه اقتصادی آن کمک می‌کند. در صورت آسیب دیدن یا لکه‌دار شدن یک یا چند تایل، به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با تایل‌های جدید جایگزین کرد، بدون اینکه نیاز به تعویض کل سقف باشد.

2. سهولت نصب

در دنیای امروز، سرعت و هزینه دو فاکتور کلیدی در انتخاب مصالح ساختمانی به شمار می‌روند. سقف کاذب گچی با ارائه راه‌حلی آسان، سریع و به صرفه، انقلابی در صنعت ساختمان ایجاد کرده است. برخلاف روش‌های سنتی گچ‌کاری سقف، که نیازمند صرف زمان و مهارت بالا هستند، نصب تایل گچی به آسانی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. این امر به لطف سیستم سازه‌های فلزی و اتصالات ساده این نوع سقف کاذب امکان‌پذیر شده است.

. عایق صوتی و حرارتی

تایل گچی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین متریال‌های سقف کاذب، مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که فراتر از زیبایی ظاهری آن است. عایق صدا و حرارت بودن، دو ویژگی بارز و قابل توجه این تایل‌ها می‌باشد که علاوه بر این که باعث می‌شود قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب مناسب به نظر برسد، آسایش و رفاه افراد حاضر در محیط داخلی را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌بخشد. این ویژگی‌ها به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز کمک می‌کند.

تایل گچی با ساختار متخلخل خود، امواج صوتی را جذب کرده و مانع از انتشار آن‌ها در محیط می‌شود و مانند یک عایق صوتی موثر عمل می‌کند. از این رو دیگر نیازی به صرف هزینه مضاعف برای نصب عایق صوتی در سطوح داخلی ساختمان نیست.

علاوه بر عایق صدا بودن، تایل گچی به‌عنوان عایق حرارتی نیز عمل کنند. با نصب این تایل ها در سقف، می‌توانید از هدر رفتن گرما در فصل زمستان و خنکای مطبوع در فصل تابستان جلوگیری کنید. این امر به نوبه خود، سبب کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در ساختمان می‌شود. در نتیجه، منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های انرژی خواهد شد. همچنین نیاز به نصب عایق‌های حرارتی در سطوح داخلی ساختمان را برطرف می‌کند.

تایل گچی با ساختار متخلخل خود، امواج صوتی را جذب کرده و مانع از انتشار آن‌ها در محیط می‌شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تایل 60 در 60

  • برند: برندهای مختلفی در زمینه تولید تایل گچی 60 در 60 فعالیت می‌کنند. هر برند با توجه به کیفیت مواد اولیه، ظرافت کار، خدمات پس از فروش و  اعتباری که در بازار دارد، قیمت گذاری متفاوتی را برای محصولات خود ارائه می‌دهد.
  • ضخامت: تایل گچی 60 در 60 در ضخامت‌های مختلفی  مانند 8، 9.5 و 12.5 میلی‌متر تولید می‌شود. به‌طور کلی، هر چه ضخامت تایل بیشتر باشد، استحکام و مقاومت آن نیز  بیشتر خواهد بود و به طبع قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب نیز  افزایش می‌یابد. البته تصور نکنید که ضخامت بیشتر، به معنای مقاومت بیشتر خواهد بود. در مورد تایل گچی ای جی وی، این موضوع برعکس است. تایل گچی 8 میلی‌متری AJV، به‌دلیل ساختار مهندسی شده و استفاده از مواد با کیفیت، مقاومتی به مراتب بیشتر از تایل‌های 12.5 میلی‌متری مشابه خود نشان می‌دهد.
  • نوع لبه: کیفیت ساخت بر قیمت تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب تاثیر می‌گذارد. استفاده از روکش محافظ PVC در لبه‌های تایل گچی AJV، مانند سپری محافظ عمل کرده و از آن در برابر آسیب‌های محیطی و نفوذ رطوبت محافظت می‌کند. این امر، طول عمر سقف را به‌طور قابل توجهی افزایش داده و خیال شما را از بابت داشتن سقفی بادوام و بی‌دغدغه راحت خواهد کرد. همچنین لایه آلومینیومی تعبیه شده در پشت تایل گچی، مانند اسکلتی محکم، استحکام و پایداری آن را تضمین می‌کند. این ویژگی، تایل گچی را در برابر فشار و خمیدگی مقاوم کرده و ثبات و پایداری آن را در طول زمان حفظ خواهد کرد.
  • طرح و رنگ: تایل گچی 60 در 60 در طرح‌های متنوعی مانند ساده، طرحدار، آکوستیک و پانچدار ارائه می‌شوند. به‌طبع قیمت تایل گچی ساده نسبت به قیمت تایل گچی سوراخدار یا طرح‌دار مناسب‌تر است.
  • میزان خرید:به‌طور کلی، خرید سقف کاذب به صورت عمده یا پکیج، مشمول تخفیف خواهد بود.اگر قصد دارید متراژ بالایی از سقف را با تایل گچی 60 در 60 کاذب کنید، می‌توانید با خرید عمده از تخفیف‌های  ارائه شده توسط فروشندگان بهره‌مند گردید.
  • خرید تایل گچی 60 در 60
  • آیا به دنبال راهی برای ارتقای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود هستید؟ به دنبال المانی می‌گردید که زیبایی و گرما را به فضای شما هدیه کند؟ تایل گچی ای جی وی راه‌حلی ایده‌آل برای شماست. ای جی وی، زیرمجموعه هلدینگ ساختمانی پيگاژ، با سابقه‌ای درخشان در تولید مصالح ساختمانی، مفتخر است که طیف وسیعی از تایل‌های گچی با کیفیت ساخت بالا و تجهیزات نصب آن را به شما ارائه دهد. تایل‌های گچی ای جی وی با بهره‌مندی از لایه PVC در کناره‌ها و لایه آلومینیومی در پشت تایل به ضخامت 8.5 میلی‌متر، در مقایسه با نمونه‌های مشابه، سبک‌تر و مقاوم‌تر هستند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید تایل‌های گچی ای جی وی، سبب شده تا این محصولات از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشند.تایل گچی ای جی وی با وجود داشتن کیفیت بالا و مزایای متعدد، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. ای جی وی در کنار ارائه محصولات با کیفیت، خدمات مشاوره رایگان، خرید آنلاین و خدمات نصب را نیز به شما ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید و نصب تایل گچی داشته باشید. برای مشاهده نمونه کارها، قیمت تایل گچی، دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش، کافیست به وب‌سایت تایل گچی AJV مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید...

26 ارديبهشت 1403 وبلاگ سازه کلیک تایل پانچدار تایل پی وی سی تایل گچی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...