تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم چیست؟

تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم چیست؟

از مدرن‌ترین و اقتصادی‌ترین مصالح ساختمانی برای سقف مکان‌های مختلف به خصوص مکان‌هایی که مساحت نسبتاً بالایی دارند تایل‌های گچی به حساب می‌آیند. در واقع این تایل‌های گچی در انواع مختلف و همچنین طرح‌های گوناگون تهیه و تولید شده‌اند. یکی از انواع تایل‌های گچی روکش‌دار تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم می‌باشد. این تایل‌ها نیز مانند سایر تایل‌های گچی از جنس گچ و متریال‌های دیگر تهیه شده‌اند. در صورتی که این پانل گچی دارای روکش باشد و پوششی از جنس پی‌وی‌سی و یا آلومینیوم داشته باشند دوام و مقاومت بالاتری دارند و همچنین قابلیت شستشو نیز خواهند داشت. 

به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب محبوبیت تایل‌های گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم شده است عمر مفید و بالای آنها می‌باشد. اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که تایل‌های مورد نظر در برابر رطوبت، حریق و یا ضربه مقاومت نسبتا بالایی دارند و به همین علت است که عمر آنها در مقایسه با سایر تایل‌ها نسبتاً بالاتر می‌باشد. از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که نصب و اجرای تایل‌های گچی پانچ‌دار بسیار راحت‌تر از سایر تایل‌ها بوده و احتیاجی به تجمع افراد ماهر متعدد در محل نصب نیست. همچنین باید بگوییم که این تایل نیز از انواع تایل‌های ۶۰ در ۶۰ به حساب می‌آید. در صورتی که علاقه داشته باشید در رابطه با این تایل گچی اطلاعات مهمتری را به دست آورید ادامه مطلب می‌تواند بهترین و مهم‌ترین اطلاعات را به شما منتقل کند.

درباره تایل گچی پانچ گرد منظم

تایل گچی ای جی وی پانچ گرد منظم از انواع تایل‌هایی به حساب می‌آید که مدام احتیاج به نظافت و ضدعفونی دارد. در صورت لزوم می‌توانید این کار را با استفاده از یک دستمال مرطوب انجام بدهید و اینگونه تایل‌ها را تمیز و نظافت کنید. نکته‌ای که بسیار مهم است این است که استفاده از مواد شیمیایی برای شست و شوی تایل گچی پانچ گرد منظم به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در واقع این تایل‌ها وزن بسیار کمی داشته و با سبک بودن خود حمل و نقل و حتی نصب آسانی خواهند داشت. همچنین این نکته را باید اضافه کنیم زمانی که از یک تایل سبک برای سقف استفاده می‌کنید هیچ بار اضافه‌ای به ساختمان منتقل نمی‌کنید. 

به این صورت در هنگام مواجهه با خطراتی مانند زلزله، هیچگونه خطر جانی شما را تهدید نمی‌کند. از سوی دیگر باید این نکته را اضافه کنیم که با استفاده از این تایل‌های گچی می‌توانید نواقصی که در سقف وجود دارد را پوشش بدهید. نکته حائز اهمیت این است که این تایل موجب صرفه‌جویی در مصالح و همچنین اقتصادی بودن آنها شده و با ویژگی‌های خاصی که دارد از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. نکته شایان ذکر این است که از این سازه می‌توان برای مکان‌های مختلفی مانند سقف ادارات دولتی و خصوصی، فروشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌ها و یا همچنین هایپر مارکت‌ها استفاده نمود.

خرید تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم

قبل از اینکه اقدام به خرید انواع تایل‌های گچی پانچ دار کنید بهتر است که حتماً اطلاعات و پیش زمینه‌ای را در رابطه با محصول مورد نظر خود داشته باشید. پس از انجام این کار می‌توانید انتخاب کنید که تایل مورد نظر برای مکان تعیین شده کاربردی می‌باشد یا خیر. یکی از مهمترین کارخانه‌هایی که تایل گچی پانچ‌دار ای جی وی طرح گرد منظم را طراحی و تولید می‌کند AJV بوده که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مشتری می‌رساند. همچنین باید بگوییم AJV که مخفف شده کلمه یوزپلنگ ایرانی می‌باشد کاملاً دوستدار محیط زیست بوده و تمامی محصولات خود را به شکلی تولید کرده که به محیط زیست هیچ آسیبی را وارد نکند.

17 دی 1402

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با درود واحترام به خواننده گرامی
با مطالعه مقالات این وب سایت ضمن اطلاع دقیق از محصولات در انتخاب بهترین محصول و مناسبترین محصول برای فضای سقف کاذب خود بسیار شما را کمک خواهد کرد.
امید که مقبول شما خواننده گرامی قرار بگیرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...